  • 1. Data: 2010-02-22 14:57:21
    Temat: cyfrowe optyczne audio do analogowego?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    moze nie do konca tematyka grupy, ale z tego co widze sa boxy
    ktore dzialaja w druga strone

    http://cgi.ebay.ie/RCA-Stereo-To-Optical-Coax-S-PDIF
    -Audio-Converter_W0QQitemZ250422130940QQcmdZViewItem
    QQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a4e5278fc

    mi natomiast chodzi o podlaczenie zwyklych sluchawek do tv
    ktory owego wyjscia nie ma:

    http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/te
    levision/led-tv/UE46B6000VWXXU/index.idx?pagetype=pr
    d_detail&tab=support

    podlaczony jest za pomoca hdmi do ps3 oraz tv N, jak sie domyslam
    w zaden inny sposob poza podlaczeniem do digital audio out (zlacze
    numer 9 na 6 stronie angielskiej instrukcji) audio na sluchawki z
    niego nie wydobede?

  • 2. Data: 2010-02-22 21:45:51
    Temat: Re: cyfrowe optyczne audio do analogowego?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w zaden inny sposob poza podlaczeniem do digital audio out (zlacze
    > numer 9 na 6 stronie angielskiej instrukcji) audio na sluchawki z

    Nie kombinuj. Wykorzystaj audio-out (złącze 3), dorzuć jakiś wzmacniaczyk do
    słuchawek i tyle. Zaś po upływie gwarancji możesz dorzucić wyjście (przez
    ewentualny dzielnik oporowy) bezpośrednio ze wzmacniacza audio tv.

    Swoją drogą, b. rzadko spotyka się tv bez wyjścia słuchawkowego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 3. Data: 2010-02-28 14:01:25
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:hlutuh$a7c$1@news.onet.pl...
    > Nie kombinuj. Wykorzystaj audio-out (złącze 3), dorzuć jakiś wzmacniaczyk do
    > słuchawek i tyle. Zaś po upływie gwarancji możesz dorzucić wyjście (przez
    > ewentualny dzielnik oporowy) bezpośrednio ze wzmacniacza audio tv.

    no ale na scart jest tylko audio z kabla antenowego lub innego zrodla
    podlaczanego przez scart, tego co idzie po hdmi tam nie ma...

    jedyna opcja jaka widze to amplituner podlaczany do optycznego badz bezposrednio
    do tunera N czy ps3, ale wolalbym byle duperel podlaczany do zalcza optycznego
    ktore OIDP jest w tv, dekoderze z N i ps3 dajacy mi zwykly analogowy sygnal na
    sluchawki - mniejsze, tansze, mniej pradu zre

    a z tego co widze coraz wiecej nowych tv nie ma wyjscia na sluchawki, pewnie
    zdzwionym klientom proponuja zestawy amplituner oraz glosniki 7.1 (z wyjsciem
    sluchawkowym ;)