  • 21. Data: 2018-08-15 21:53:56
    Temat: Re: Protest69
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-08-2018 o 18:40, s...@g...com pisze:

    > Sa u siebie, w Polsce.

    Ale na drodze są tylko jej użytkownikami.
    Więc nie będą ustalać na niej swoich bandyckich i egoistycznych zasad.

  • 22. Data: 2018-08-15 21:54:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-08-2018 o 19:50, s...@g...com pisze:

    > Oni i my. Jakbym sluchal przemowy w KC.
    > Jakos jezdze i widze co sie dzieje i nie moge powiedziec aby wszystkim tirmanom
    nalezalo sie takie same traktowanie.

    > Niektorym tak, innym nie.

    Ale tym którym nie, to nic się z powodu tej akcji nie stanie.

  • 23. Data: 2018-08-15 21:55:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 Aug 2018 12:33:17 -0700 (PDT), s...@g...com

    > To jakis przepis dodano czy tylko zmieniono interpretacje?

    Przecież napisałem, w wyniku wk*wa osobówek zaczęto w końcu
    egzekwować istniejące zapisy, które są jasne jak słońce.

    > Bo jak to te co wskazal EdekS to slabo to widze.

    Póki co tylko Ty, no i paru ślimaków co w dupie mają innych, bo muszą 2km
    na godzinę jazdy zaoszczędzić. W praktyce pewnie wyjdzie zaoszczędzony
    1km/h, bo przecież nie zawsze mogą wyprzedzić.

    > Ciekawe co sady na te mandaty by powiedzialy.

    Bardzo. Sprawdź to.

    > I od jakiej dlugosci zatoru stworzonego nalezy sie mandat.

    Ty z tych co wszystko muszą mieć zapisane jak krowie na rowie?
    Nie wystarczy użyć logiki? Poważnie nie rozumiesz co znaczy
    utrudniać jazdę? Nic dziwnego że tylu lewopasowców w osobówkach
    na ulicach.

    > Bo na moje oko to smierdzi uznaniowoscia a jak juz patrzymy
    > na niemcow to moze warto zrobic dobrze a nie po wschodniemu?

    Patrzymy na Niemców, bo dążymy do zachodu a nie wschodu. Tam jakoś nasze
    żółwie nie mają problemów aby jechać w kolejce, bo widzą że z tamtymi nie
    ma żartów -- tylko u siebie syf robią.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2018-08-15 21:57:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-08-2018 o 21:11, EdekS pisze:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ograniczenie do 70 i trzy rzedy samochodow tyle jada.

    > Długie wyprzedzanie z punktu widzenia prawa nie jest OK, jeżeli
    > utrudniasz ruch.

    Zwłaszcza że cały sens takie wyprzedzania jest taki, że odbywa się w
    momencie kiedy każdy z jego uczestników narusza przepisy, inaczej nie
    byłoby sensu wyprzedzać, gdyby jechali nie na ograniczniku, tylko
    zgodnie z dopuszczalną dla nich wszystkich prędkością.

  • 25. Data: 2018-08-15 21:58:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-08-2018 o 21:29, s...@g...com pisze:

    > Nie utrudnia, Ruszasz sie przeciez. Z predkoscia 88km/h.

    Czyli o prawie 1/3 mniej niż można.
    Ewidentne utrudnianie - zresztą każda jazda bez powodu z taką prędkością
    na autostradzie powinna być karana identycznie.

  • 26. Data: 2018-08-15 23:00:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2018 04:44:32 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    > http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/protest-k
    ierowcow-tirow-zablokuja-prawe-pasy-to-odpowiedz-na-
    policyjna-akcje-tir,13413842/
    > Poprzez protest kierowcy tirów chcą wyrazić sprzeciw wobec nagonki, jaka ich
    zdaniem ma miejsce na kierowców zawodowych w ostatnim czasie. Najdobitniej ma
    przejawić się w postaci akcji "TIR" prowadzonej przez policję, podczas której
    kierowcy samochodów ciężarowych są karani właśnie za zbyt długie wyprzedzanie na
    drogach ekspresowych i autostradach.

    Gorzej, jak sie okaze, ze w wyniku tego protestu swietnie sie jezdzi,
    wiec trzeba tirom obnizyc predkosc :)

    J.

  • 27. Data: 2018-08-16 01:13:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-15 o 21:58, Cavallino pisze:

> [...]
    > Ewidentne utrudnianie - zresztą każda jazda bez powodu z taką prędkością
    > na autostradzie powinna być karana identycznie.

    Na lewym pasie owszem, na dowolnym - nieprawda.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2018-08-16 01:22:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > U siebie w domu mozna trzymac nogi na stole.
    > Bedac u kogos w gosciach tego sie nie robi.
    >
    > Hint: U siebie w domu masz wplyw na to co wolno.
    > Czemu tym kierowcom odmawiac prawa do wplywania na rzeczywistosc
    > _u_siebie_?

    Jakbym słyszał tego diabełka hehe ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 29. Data: 2018-08-16 07:15:08
    Od: p...@g...com

    -- Gorzej, jak sie okaze, ze w wyniku tego protestu swietnie sie jezdzi, wiec trzeba
    tirom obnizyc predkosc :)

    jesli faktycznie beda jezdzic 88 km/h i nie beda sie wyprzedzac (zachowujac przy tym
    przepisowy odstep i nie utrudniajac innym ruchu) to taki scenariusz jest mozliwy. No
    i zabawne jest te zgrywanie dziewicy :-) przeciez ta akcja to odpowiedz na bezczelne
    przeginanie i to w calej Europie jesli Niemcy na a7 w 3h potrafia zebrac na nowy
    radiowoz (okolo 40 tys eur) to wiadomo ze u nas jest jeszcze gorzej

  • 30. Data: 2018-08-16 08:11:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2018 22:15:08 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    > przeginanie i to w calej Europie jesli Niemcy na a7 w 3h potrafia
    > zebrac na nowy radiowoz (okolo 40 tys eur) to wiadomo ze u nas jest

    Tak prawde mowiac to nie zauwazylem, zeby u nas jakos nadmiernie
    przeginali. Jak sie juz wyprzedzaja, to im zazwyczaj w miare sprawnie
    idzie.

    Narzekalem raczej na to, ze w lusterko nie popatrza i zajezdzaja
    droge, ale i to coraz rzadsze.

    Wiec ten zakaz wyprzedzania na A4 Wroclaw-Legnica, to chyba jest
    przegiecie ...

    J.