  • 11. Data: 2018-08-15 20:50:41
    Temat: Re: Protest69
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 13:44, p...@g...com pisze:
    > http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/protest-k
    ierowcow-tirow-zablokuja-prawe-pasy-to-odpowiedz-na-
    policyjna-akcje-tir,13413842/

    > Poprzez protest

    Tak czytam i co to za protest... te 10 km/h mniej może spowodować
    paraliż? Myślałem, że pójdą na ostro i lewym pasem będą jechać.

    Robert

  • 12. Data: 2018-08-15 20:53:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2018 o 19:50, s...@g...com pisze:

    > Oni i my. Jakbym sluchal przemowy w KC.

    No ale o co chodzi. Duże mobilki to duże mobilki i nie róbmy pewexu.

    > Jakos jezdze i widze co sie dzieje i nie moge powiedziec aby wszystkim tirmanom
    nalezalo sie takie same traktowanie.

    A czepiają się wszystkich, czy tych co robią wyścigi ślimaków?

    > Niektorym tak, innym nie.
    > Chcesz aby im "dopirdolic"?

    Nie chcę - chcę, żeby zaczeli myśleć. Ja jak ktoś mnie wyprzedza to
    zdejmuję noge z gazu. Im nie chce się lejców wypiąć i mają tego efekty.

    > Istotne jest co innego:
    > Tworzy sie nagonke na jadacych zgodnie z przepisami.

    A tworzy się?

    Shrek

  • 13. Data: 2018-08-15 21:03:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 20:53, Shrek pisze:
    > A czepiają się wszystkich, czy tych co robią wyścigi ślimaków?
    Są jakieś wytyczne kiedy jest się jeszcze ślimakiem a kiedy już zającem?
    :-)

    Robert

  • 14. Data: 2018-08-15 21:11:47
    Od: "EdekS" <r...@k...pl>

    ps.com...

    > Tworzy sie nagonke na jadacych zgodnie z przepisami.

    > Czym dlugie wyprzedzanie rozni sie od jazdy w miescie po wielopasmowce?
    Ograniczenie do 70 i trzy rzedy samochodow tyle jada.

    > z punktu widzenia prawa dlugie wyprzedzanie jest ok.

    "Wyscig ślimaków " to nie jest zgodne z przepisami.

    Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani .... unikać wszelkiego działania, które mogłoby ... ruch ten
    utrudnić

    Art. 19.2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

    Jeżeli nie widzisz różnicy pomiedzy jazdą trzypasmówką w mieście i na
    autostradzie to znaczy ze masz mikroskopijny staz jako kierowca,
    albo masz mikroskopijny mózg.

    Długie wyprzedzanie z punktu widzenia prawa nie jest OK, jeżeli
    utrudniasz ruch.

  • 15. Data: 2018-08-15 21:29:16
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 14:12:32 UTC-5 użytkownik EdekS napisał:
> [...]
    >
    > Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    > obowiązani .... unikać wszelkiego działania, które mogłoby ... ruch ten

    Nie utrudnia, Ruszasz sie przeciez. Z predkoscia 88km/h.

    > Art. 19.2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    > 1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

    Jak wyzej.

    > Jeżeli nie widzisz różnicy pomiedzy jazdą trzypasmówką w mieście i na
    > autostradzie to znaczy ze masz mikroskopijny staz jako kierowca,
    > albo masz mikroskopijny mózg.

    Aha, jedziemy ad personam.
    Nie nie widze. W obu przypadkach nie da sie zapierdalac szybciej niz reszta na
    drodze. A o to chodzi tym co wyscigu slimakow nie lubia.

    > Długie wyprzedzanie z punktu widzenia prawa nie jest OK, jeżeli
    > utrudniasz ruch.

    Jak wyzej, nie ma na to przepisu. Jakbys nie zauwazyl to wlasnie dlatego chca dodac
    nowy. Bo aktualnie takowego nie ma.

  • 16. Data: 2018-08-15 21:33:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2018 o 21:29, s...@g...com pisze:

    > Nie utrudnia, Ruszasz sie przeciez. Z predkoscia 88km/h.

    Dla mnie sprawa jest prosta. Dopóki tirmeni będą się właśnie tak
    zachowywać, to wpsółczuć im nie będę.

    Shrek

  • 17. Data: 2018-08-15 21:33:17
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 13:36:13 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 15 Aug 2018 09:40:20 -0700 (PDT), s...@g...com

    > To czemu nie protestowali przeciwko przepisom, za to protestują dopiero jak
    > zaczęto W KOŃCU przepisy egzekwować po notorycznym a często niebezpiecznym
    > ich łamaniu?

    To jakis przepis dodano czy tylko zmieniono interpretacje?
    Bo jak to te co wskazal EdekS to slabo to widze. Ciekawe co sady na te mandaty by
    powiedzialy.

    I od jakiej dlugosci zatoru stworzonego nalezy sie mandat.
    Bo na moje oko to smierdzi uznaniowoscia a jak juz patrzymy na niemcow to moze warto
    zrobic dobrze a nie po wschodniemu?

  • 18. Data: 2018-08-15 21:40:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 Aug 2018 12:29:16 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Nie utrudnia, Ruszasz sie przeciez. Z predkoscia 88km/h.

    Przy dopuszczalnej 140 i pustej drodze za ślimakiem na lewym.
    Nie no, wcale nie utrudnia.

    > Jak wyzej.

    Jak wyżej.

    > Aha, jedziemy ad personam.
    > Nie nie widze.

    To widać że nie widzisz, dlatego powyższym SAM SOBIE wybrałeś
    drugą opcję i sam sobie pojechałeś "ad personam".

    > W obu przypadkach nie da sie zapierdalac szybciej niz reszta na drodze.

    Jakie zapierdalać, skoro dopuszczalna jest 140?

    > A o to chodzi tym co wyscigu slimakow nie lubia.

    Ale to nie dotyczy tylko tirolotów. Osobówek też,
    przy czym ślimaczana osobówka to raczej promil.

    > Jak wyzej, nie ma na to przepisu.

    Jest. Trzeba go tylko zrozumieć.

    > Jakbys nie zauwazyl to wlasnie
    > dlatego chca dodac nowy. Bo aktualnie takowego nie ma.

    Jak wyżej. Chcą dodać nowy, żeby półgłówki nie miały wątpliwości.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2018-08-15 21:41:08
    Od: p...@g...com

    Mówisz i masz:

    Überholvorgänge auf zweispurigen Autobahnen, die bei einer Dauer von mehr als 45
    Sekunden bzw. einer Differenzgeschwindigkeit der Fahrzeuge von unter 10 km/h zu einer
    deutlichen Behinderung anderer Verkehrsteilnehmer führen, unterliegen der
    bußgeldrechtlichen Ahndung.

    Powyzej 45s na manewr lub wyprzedzanie z różnicą prędkości poniżej 10 km/h i
    zapraszamy do kasy.

  • 20. Data: 2018-08-15 21:42:51
    Od: "EdekS" <r...@k...pl>

    ps.com...

    > utrudnić
    >

    > Nie utrudnia, Ruszasz sie przeciez. Z predkoscia 88km/h.

    Ruszasz się, ale tak, że przed tobą nikt nie jedzie, a za tobą utworzyła się
    kolumna, czyli ruch utrudniasz i masz obowiązek zjechać na prawy pas.

> [...]

    > autostradzie to znaczy ze masz mikroskopijny staz jako kierowca,

    > Nie nie widze. W obu przypadkach nie da sie zapierdalac szybciej niz

    W miescie bardzo czesto jada lewym pasem, bo bedą zmieniac kierunek
    jazdy w lewo; na autostradzie tego nie ma.

    > Jak wyzej, nie ma na to przepisu.

    Przepisy są i podałem ci : utrudnianie ruchu, czyli jedziesz lewym pasem,
    przed toba nie ma pojazdów, a za tobą utworzyla się kolumna.