  • 21. Data: 2018-11-19 12:11:56
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Trybun:
    >
    > : Tu sugeruje się tylko opiniami
    > : z netu i tematycznej prasie.
    >
    > Znam tylko złe opinie o Monsterze
    > pisane przez użytkowników Monstera.
    >

    > Ty piszesz o Monsterze dobrze, ale
    > chyba nigdy go nie dotknąłeś.

    Ale chciałem nie tylko dotknąć ale mieć taki telefon. Z czego to się
    wzięło, ano z pozytywnych recenzji w mediach. I pisanie o tym że
    chciałbym mieć taki sprzęt wcale nie znaczy że go chwalę.

    > : A w nich opinie o Monsterze są dobre.
    >
    > : Pomyślałeś o tym że to tylko Twój
    > : egzemplarz mógł być wadliwy?
    >
    > Według Ciebie sprzedali mi podróbę? ;)

    Raczej jakiś wybrakowany, zdarza się to nawet najlepszym.

    > : W Acerze mam jeszcze mniej,
    >
    > Momester nie ma nawet połowy tego co Twój Acer. Ma mniej więcej
    > 40% tego co Twój Acer.

    To faktycznie słaby punkt. Choć z drugiej strony czasy Monstera to
    dwie-trzy generacje wcześniej niż mój Acer, czyli wtedy programy w
    Sklepie Google nie przypominały jeszcze opasłych kobył.

    > Niemal każda, ale moja jest tania.

    Przy zakupach lepiej się nie sugerować papierowymi danymi. Przykładowo -
    co mi po pojemniejszej baterii w Neffosie, skoro jej wydajność to ułamek
    tego co było w baterii Acera..

  • 22. Data: 2018-11-20 01:20:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bf299c4$0$488$6...@n...neostrada.pl

    > Spokojnie można wyłączyć automatyczne aktualizacje, i robić to selektywnie. W
    praktyce to powinno wyglądać tak - próbujesz
    > zaktualizować np Operę, dostajesz komunikat że jest to niemożliwe ze względu na
    brak miejsca w pamięci. Wywalasz systemową APK, np
    > Chrome,

    Oczyszczanie (bez wywalania apki) Chrome uwalniało setki MB...

    > i próbujesz znowu zaktualizować Operę, tym razem nie powinieneś mieć komunikatu bo
    Chrome ważyło/ył coś około 50MB a Opera
    > zaledwie kilkanaście. Masz tak? Założę się że nie, a więc teoria o tym że zwiększa
    Ci się miejsce w pamięci wewnętrznej nie warta
    > funta kłaków.

    Zgadnij, kto dał taki:

    Chrome zajęła mi około 2 GB pamięci wewnętrznej. Teraz mam luzy! Na dodatek
    utraciłem lagowanie telefonu. Chromej używam rzadko i raczej nigdy do
    downloadowania plików.

    komentarz do Chrome w Sklepie Googla... ;)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.an
    droid.chrome

    -=-

    Z kart pamięci jestem zadowolony, ale być może kupię 64 GB A1 V90 -- gdy
    stosownie stanieją. Zechcę też dokupić mikroSD z malutkim czytnikiem, aby
    ze starych kart mikroSD czynić penflaszki. (z kart Acery nie bootują)

    Na razie wszystko (poza Ooklą) pracuje poprawnie a i sama Ookla nie
    sprawia poważnych problemów -- po prostu zacina się, ale wyniki daje. :)

    Popróbuję CoPilota i Waze... Obaczę, ;) jak jest na tej SD. :)
    Yanosik nie wchodzi na SD -- tylko na wbudowanej.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 23. Data: 2018-11-20 01:31:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bf29a3e$0$488$6...@n...neostrada.pl

    > Ale chciałem nie tylko dotknąć ale mieć taki telefon. Z czego to się wzięło, ano z
    pozytywnych recenzji w mediach. I pisanie o tym
    > że chciałbym mieć taki sprzęt wcale nie znaczy że go chwalę.

    Chwalisz stale. Nie znam nikogo innego (nikogo poza Tobą) kto
    by dobrze wypowiadał się o Monsterze. Nawet tester netowy pisał
    o nim źle, ale uważałem wówczas, że coś plącze o małej ilości
    pamięci (toż Monster miał mieć ~4 GB) i przeterminowanych ;)
    rozwiązaniach... ;)

    > Raczej jakiś wybrakowany, zdarza się to nawet najlepszym.

    Gdybym nie liczył na współpracę z Electro.pl (pertraktowałem
    długo w sprawie wymiany na nowy, bez żółtej plamki) wgrałbym
    na czas nowy soft, dzięki czemu nie uszkodziłbym Monsterem ucha...

    Jeśli wg Ciebie przedłużenie pamięci wewnętrznej jest
    karkołomne -- apgrejd softu Monstera był... Wszystkołomny? ;)
    Pierwszy apgrejd -- kolejne były łatwe -- zwyczajne. Ale
    pierwszy przypominał rootowanie. ;)

    > To faktycznie słaby punkt. Choć z drugiej strony czasy Monstera to dwie-trzy
    generacje wcześniej niż mój Acer, czyli wtedy
    > programy w Sklepie Google nie przypominały jeszcze opasłych kobył.

    Teraz trzeba celować w 64 GB plus mikroSD. ;)

    > Przy zakupach lepiej się nie sugerować papierowymi danymi. Przykładowo - co mi po
    pojemniejszej baterii w Neffosie, skoro jej
    > wydajność to ułamek tego co było w baterii Acera..

    Asus Max ma 5 Ah -- starcza na kilka godzin w obciążeniu.
    (bez obciążenia -- sam telefon GSM i FiuFiu -- być może
    by pociągnął tydzień, lub dłużej...)

    Podobnie było z 4 Ah Monstera.

    BTW -- akurat na akumulator w Monsterze nie narzekam.

    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2018-11-20 12:45:19
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5bf299c4$0$488$6...@n...neostrada.pl

    > Oczyszczanie (bez wywalania apki) Chrome uwalniało setki MB...

    Jejku! Co Ty kombinujesz  z tym programem? Pościągałeś jakieś strony www
    do przeglądu offline?

> [...]
    >    downloadowania plików.
    >
    > komentarz do Chrome w Sklepie Googla... ;)

    Nie w tym rzecz, nie chodzi o jakąś pamięć tymczasową którą w każdej
    chwili idzie zająć czy zwolnić. Idzie o sam program fabrycznie
    zainstalowany w pamięci wewnętrznej. Czy usunięcie takowego programu
    daje Tobie użytkownikowi wolne miejsce do zagospodarowania na własne
    potrzeby?

> [...]
    >
    > Popróbuję CoPilota i Waze... Obaczę, ;) jak jest na tej SD. :)
    > Yanosik nie wchodzi na SD -- tylko na wbudowanej.

    Teoretycznie mam Yanosika zainstalowanego na SD w Acerze. W sumie
    wszystkie programy które ręcznie instalowałem dają się instalować na SD.
    Wygląda jednak na to że jest to instalacja tylko częściowa na SD, bo
    zaktualizować już się nie dają, mimo tego że na SD jest jeszcze tyle
    wolnego miejsca że można by koniem z furmanka wjechać..

  • 25. Data: 2018-11-20 12:46:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > o nim źle, ale uważałem wówczas, że coś plącze o małej ilości
    > pamięci (toż Monster miał mieć ~4 GB) i przeterminowanych ;)

    Jak widzisz poniżej, nie bierze się to zdanie z czystej sympatii.
    Pierwsze z brzegu opinie o Bestii:
    https://www.ceneo.pl/21303564#tab=reviews
    https://www.opineo.pl/opinie-4324547-pentagram-monst
    er-p430-1.html
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/pentagram/monsterp4301
    /opinie/Pentagram-Monster-P430-1.html
    Netowy tester to nie jest coś co można by brać pod uwagę szukając
    recenzji sprzętu.

    > Gdybym nie liczył na współpracę z Electro.pl (pertraktowałem
    > długo w sprawie wymiany na nowy, bez żółtej plamki) wgrałbym
    > na czas nowy soft, dzięki czemu nie uszkodziłbym Monsterem ucha...

    Czyli nie wykluczasz możliwości że tylko Twój egzemplarz był wadliwy?

    > Jeśli wg Ciebie przedłużenie pamięci wewnętrznej jest
    > karkołomne -- apgrejd softu Monstera był... Wszystkołomny? ;)
    > Pierwszy apgrejd -- kolejne były łatwe -- zwyczajne. Ale
    > pierwszy przypominał rootowanie. ;)

    Nie bardzo Ci wierzę że uaktualnienie Monstera mogło być bardziej
    złożone i kłopotliwe dla usera niż to przedłużenie pamięci. Już sama
    konieczność sięgania po oprogramowanie spoza Sklepu Google jest na to
    przykładem.

    > Teraz trzeba celować w 64 GB plus mikroSD. ;)

    Z tym jest akurat coraz gorzej w dwusimowcach, wybór - albo karta, albo
    SD, i nic nie wskazuje na to aby taka moda szybko się zmieniła.
    Z tym pierwszym zgoda - nie warto kupować telefonu z mniejszą pamięcią
    niż 64GB.

> [...]
    > by pociągnął tydzień, lub dłużej...)
    >
    > Podobnie było z 4 Ah Monstera.
    >

    > BTW -- akurat na akumulator w Monsterze nie narzekam.

    No właśnie, a Acer tylko 2 Ah i wystarcza na tydzień normalnego
    użytkowania, 2-3 dni pod duża presją. A co by nie było robione w
    Neffosie - poziom naładowania baterii spada w oczach. Naprawdę nie
    wierzyłem tym co deklarowali że muszą codziennie ładować telefon, teraz
    już wierzę.

  • 26. Data: 2018-11-21 01:02:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bf3f391$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Jejku! Co Ty kombinujesz z tym programem? Pościągałeś jakieś strony www do
    przeglądu offline?

    Nie. Prawie nigdy nie ściągam do offlajnu.
    Mam w telefonie wiele (może 7) przeglądarek i ściągaczek.
    Nawet jutub mam kilka.

> [...]

    > fabrycznie zainstalowany w pamięci wewnętrznej. Czy usunięcie takowego programu
    daje Tobie użytkownikowi wolne miejsce do

    Ileż razy Ci pisać -- daje. Daje, ale akurat niekoniecznie można
    wywalić cały preintalowany program. Zwykle można jedynie zapobiec
    aktualizowaniu. I takie zdezaktualizowanie (wyłączenie itp.) daje
    miejsce na aplikacje własne.

> [...]
    bo zaktualizować już się nie dają, mimo tego
    > że na SD jest jeszcze tyle wolnego miejsca że można by koniem z furmanka wjechać..

    Toż to ja Ci kiedyś tłumaczyłem, że ,,przenoszenie na SD'' w A<6
    jest tylko częściowe. Po ,,karkołomnym'' ;) rozszerzeniu pamięci
    wewnętrznej w A>=6 cała aplikacja trafić może na SD, ale cała,
    razem ze swą ,,pamięcią tymczasową'' czy ,,podręczną''.

    )\._.,--....,'``.

  • 27. Data: 2018-11-21 01:55:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bf3f3e0$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Jak widzisz poniżej, nie bierze się to zdanie z czystej sympatii.

    Mniej niż 99,5% dobrych komentarzy jest zapowiedzią poważnych
    kłopotów. Zwykle złe komentarze nie są zamieszczane, jeśli nie
    zawierają wulgaryzmów. Moich złych komentarzy nie przyjęły
    portale także pomimo szczegółowych i racjonalnych wyjaśnień
    z mej strony.

    Nie tylko dotyczy to handlu -- lekarza via net
    także niełatwo skrytykować.

    > Pierwsze z brzegu opinie o Bestii:
    > https://www.ceneo.pl/21303564#tab=reviews

    jest troche ciezszy niz inne smartfony, ale to zaleta, nie wada,

    Więc może warto jeszcze mocniej obciążyć? ;)

    GPS działa dobrze, chociaż zdarzyło mi się dwa razy,
    że po uruchomieniu długo nie mógł złapać satelitów,
    musiałem wyłączyć go, włączyć i dopiero zaskoczył.

    Bo GPS zawieszał się. Człowiek miał ten telefon
    przez chwilę i był oczarowany nim pomimo problemów.

    Brakuje natomiast zdecydowanie ochrony przed
    uderzeniem / upadkiem - jakiejś dedykowanej "zbroi".

    Mój po półmetrowym locie ;) i lądowaniu na dywanie potłukł się,
    ale wcześniej spadał wielokrotnie z różnych wysokości na różne
    podłoża. Odłożyłem jako sprawny (jeśli nie liczyć potłuczenia
    rzecz jasna) -- po paru miesiącach nie mogłem nawet włączyć.

    ale trzeba uważać co się mówi

    Telefon ma na schemacie płyty głównej dwa mikrofony -- ale
    w istocie nie ma mikrofonu redukcyjnego. Cancelacja echa/szumu
    jest mitem. Asus radzi sobie z okolicznym szumem tak dobrze, że
    rozmówca nie ma pojęcia o tym, iż mam dookoła hałas zagłuszający
    mnie tak mocno/skutecznie, iż rozmowa bez telefonu w ,,moim''
    pomieszczeniu nie byłaby możliwa. Co więcej -- na nagraniu
    rozmowy telefonicznej nie słychać **śladu** szumu!!!

    Zalety
    - bateria
    - bateria
    - i jeszcze raz bateria
    - jakość wykonania
    - Dual-SIM
    - aparat foto
    - dobry dźwięk
    - ekran IPS
    - warto też wspomnieć o baterii

    Co w dualSIM jest nadzwyczajnego? To taki po prostu telefon!
    Jakby zaletą czarnego samochodu był... czarny kolor. ;) BTW
    dualSIM Monstera -- wystarczyło ciągnąć net z Aero2, aby być
    nieosiągalnym na pozostałej SIMce. Aby było jasne -- nie było
    tak zawsze, nie było to jego cechą. IPS? -- a cóż w tym ekranie
    nadzwyczajnego? Chyba małe kąty widzenia jak na telefon!!!!
    W porównaniu do laptopa -- OK!!! Ale w porównaniu z innymi
    telefonami -- ekran był po prostu kiepski. Słuchawki są
    po prostu złe -- aż trudno uwierzyć, że mogą być aż tak lipne!!!

    Fotki pokazywałem. -- inny pisze, że 'bida'.

    Aparat trochę bida

    bateria wytrzymuje ponad tydzień

    Osmand z włączonym ekranem i zapisem trasy -- 5 godzin!!!
    Ale bez obciążenia -- OK!!!!!!!!!!!!!! Nawet ze dwa tygodnie. ;)

    Żal czasu na te opinie. Co do akumulatora -- mogę chyba tylko
    tyle powiedzieć, że w laptopach i w Overmaxie są IMO gorsze. ;)
    W Asusie -- raczej nie jest gorszy.

    Ludzie są zauroczeni możliwością codziennego (zamiast cogodzinnego) ładowania. ;)

    Ace pracował tak krotko, że z włączonym ekranem i nawigacją ledwo przejechałem
    Białystok. :)
    Przy Ace -- akumulator Monstera był naprawdę POTĘŻNY!!! ;)

    jest troche ciezszy niz inne smartfony, ale to zaleta,
    nie wada, niezle tez odtwarza muzyke bez s?uchawek

    Znowy -- zaletą jest... Spory ciężar...

    Zacznij czytać tych ludzi ze zrozumieniem! Dla nich zaletą jest ,,znaczny ciężar''!!!

    Poczytaj tychże samych ludzi, gdy już opadnie z nich zauroczenie.

    Jestem bardzo zadowolony z telefonu. Od początku chciałem
    z telefon z pojemną baterią. Kupiłem go niecałe dwa lata
    temu za 899 PLN. teraz jest dużo tańszy. Niestety od roku
    nie działa mi aparat.

    Jest zadowolony, choć od roku nie działa aparat... A ma ów telefon dwa lata...
    Czy tych ludzi można poważnie traktować?!?!?!?!

    - Wreszcie!!!
    - Wie pan...
    - Tak?!?!
    - Pana pociecha...
    - Tak? Chłopczyk czy dziewczynka?!?!?!?!
    - Jest...
    - Tak?!
    - Jaka? Śliczna, piękna, cudowna?!?!?...
    - Lekko...
    - Zmartwiona?... Szkoda...
    - Hm... Chora...
    - Ojej!!! A co jej dolega?!? Angina?!?!
    - E...
    - E?...
    - Nie ma...
    - Nie ma anginy? O! Jak to dobrze!!!
    - Nie ma rączki...
    - ?!?!? Lewej czy prawej?
    - Lewej...
    - To pół biedy, bo na pewno będzie praworęczna!...
    - I prawej...
    - Aha... Ale nogi...
    - Nogi też nie ma...
    - Lew...
    - I lewej, i prawej...
    - A... Ale głowę ma?!
    - Nie ma...
    - Plecy?!?!?
    - O! Plecy to ma!!! Z pana poparciem osiągnie wszystko, czego zapragnie...
    Tułowia też nie ma... Ma tylko plecy -- czyli pana wstawiennictwo...

> [...]
    /opinie/Pentagram-Monster-P430-1.html
    > Netowy tester to nie jest coś co można by brać pod uwagę szukając recenzji sprzętu.

    Tester wyjaśnił, ile Monster naprawdę daje ,,dysku'' i jaki odbiornik GPS.

    > Czyli nie wykluczasz możliwości że tylko Twój egzemplarz był wadliwy?

    Wykluczam -- i uzasadniłem to.
    Monster ma wady konstrukcyjne -- niezależne od wykonania danego egzemplarza.

    > Nie bardzo Ci wierzę

    To nie jest grupa o religiach. ;)

    > że uaktualnienie Monstera mogło być bardziej złożone i kłopotliwe dla usera niż to
    przedłużenie pamięci.

    Apgrejdowałem i przedłużałem -- więc wiem!
    Zapytaj u Pentagrama -- jak zapgrejdować pierwsze Monstery.
    Bez podłączania przewodem USB do PeCeta -- raczej nie można...
    Zainstalować coś na PeCecie, podłączyć smartfon do PeCeta,
    odpalić coś na PeCecie, pogrzebać się (znacznie mocniej niż
    przy przedłużaniu) z PeCeta w smartfonie...

    > Już sama konieczność sięgania po oprogramowanie spoza Sklepu Google jest na to
    przykładem.

    Nie rozumiem. Zazwyczaj apgrejd jest poza sklepem.

    > Z tym jest akurat coraz gorzej w dwusimowcach, wybór - albo karta,

    Nieprawda!!! Tendencja jest IMO przeciwna. Coraz mniej hybryd.

> [...]

    dni pod duża presją. A co by nie było robione w
    > Neffosie - poziom naładowania baterii spada w oczach. Naprawdę nie wierzyłem tym co

    Ciekawe, kiedy uwierzysz, że Monster to kiepskie rozwiązanie.
    Kiepskie konstrukcyjnie -- nie chodzi mi o dany egzemplarz.
    Na dodatek -- mniej RAMek niż w deklaracjach i mniej
    ,,wewnętrznej'' niż w deklaracjach...

    )\._.,--....,'``.

  • 28. Data: 2018-11-22 11:19:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5bf3f391$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Nie. Prawie nigdy nie ściągam do offlajnu.
    > Mam w telefonie wiele (może 7) przeglądarek i ściągaczek.
    > Nawet jutub mam kilka.

    Mówimy chyba o Chrome.?

> [...]
    > wywalić cały preintalowany program. Zwykle można jedynie zapobiec
    > aktualizowaniu. I takie zdezaktualizowanie (wyłączenie itp.) daje

    A u mnie - nie. Trwałe odinstalowanie np Chrome. YT i kilku jeszcze
    innych APK fabrycznych nic nie dało dla zwiększenia miejsca w pamięci
    wewnętrznej. W opinii pomijam trik z kartą SD,.

> [...]
    > wewnętrznej w A>=6 cała aplikacja trafić może na SD, ale cała,
    > razem ze swą ,,pamięcią tymczasową'' czy ,,podręczną''.

    Czyli to samo co w A4, na fabrycznym sprzęcie barierą nie do przejścia
    jest pojemność pamięci wewnętrznej. Swoją drogą - ciekawe dlaczego
    zrezygnowali z opcji możliwości zwiększania pamięci za pomocą karty SD w
    następnych wersjach Androida, tj powyżej 6tki.

  • 29. Data: 2018-11-22 11:19:50
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > portale także pomimo szczegółowych i racjonalnych wyjaśnień
    > z mej strony.
    >
    > Nie tylko dotyczy to handlu -- lekarza via net

    No to zobacz opinie o moim trzecim od końca telefonie - Alcatel OT 993D
    na MGSM.. Już to świadczy że warto przy zakupie sugerować się opiniami
    innych użytkowników.
    Dziwne rzeczy opowiadasz.. Osobiście jeszcze nie miałem sytuacji że mój
    komentarz się nie ukazał.

    >  jest troche ciezszy niz inne smartfony, ale to zaleta, nie wada,
    >
    > Więc może warto jeszcze mocniej obciążyć? ;)

    Prawda - Acer mimo że mniejszy więcej waży od Neffosa, ale jest dużo
    poręczniejszy.

> [...]
    >
    > Bo GPS zawieszał się. Człowiek miał ten telefon
    > przez chwilę i był oczarowany nim pomimo problemów.

    Nie należy zapominać że jest to stary telefon, obsługiwał on tylko jeden
    system satelitów. Tak że nie możemy go równać do sprzętów współczesnych,
    czyli z obsługą GPS, GLONASS, BEIDOU itd..

> [...]
    > podłoża. Odłożyłem jako sprawny (jeśli nie liczyć potłuczenia
    > rzecz jasna) -- po paru miesiącach nie mogłem nawet włączyć.

    Telefon nie służy do rzucania, a więc parametru wytrzymałości na
    uderzenia nie warto brać pod uwagę przy zakupie.

> [...]
    > pomieszczeniu nie byłaby możliwa. Co więcej -- na nagraniu
    > rozmowy telefonicznej nie słychać **śladu** szumu!!!

    Pytanie tylko czy to tak ogólnie czy tylko w Twoim egzemplarzu?|

> [...]
    > telefonami -- ekran był po prostu kiepski. Słuchawki są
    > po prostu złe -- aż trudno uwierzyć, że mogą być aż tak lipne!!!

    Nadzwyczajnego nic, ale plus przy zakupie na pewno.
    Akurat czarny kolor auta to jego wada, nie sposób utrzymać tego w
    czystości.
    A jasność ekranu? Można czytać SMSa w słońcu?

> [...]
    >
    > Osmand z włączonym ekranem i zapisem trasy -- 5 godzin!!!
    > Ale bez obciążenia -- OK!!!!!!!!!!!!!! Nawet ze dwa tygodnie. ;)

    Zaraz, ale to tylko ten Osmand był obciążaniem które tak pożerało baterię?

    > Żal czasu na te opinie. Co do akumulatora -- mogę chyba tylko
    > tyle powiedzieć, że w laptopach i w Overmaxie są IMO gorsze. ;)
    > W Asusie -- raczej nie jest gorszy.

    W laptopie to chyba normalne że bateria wystarcza na parę godzin pracy?

> [...]
    > przejechałem Białystok. :)
    > Przy Ace -- akumulator Monstera był naprawdę POTĘŻNY!!! ;)

    Albo ja mam szczęście do wydajnych baterii, albo Ty pecha do tych złych.

> [...]
    >
    > Znowy -- zaletą jest... Spory ciężar...
    >
    > Zacznij czytać tych ludzi ze zrozumieniem! Dla nich zaletą jest

    Dla poręczności owszem, często większy ciężar może być zaletą.

> [...]
    > lata...
    > Czy tych ludzi można poważnie traktować?!?!?!?!

    Jak najbardziej poważnie, poza aparatem którego najprawdopodobniej nie
    używa, uważa że telefon spełnia jego wymagania.

> [...]
    > - ?!?!? Lewej czy prawej?
    > - Lewej...
    > - To pół biedy, bo na pewno będzie praworęczna!...
    > - I prawej...
    > - Aha... Ale nogi...
    > - Nogi też nie ma...
    > - Lew...
    > - I lewej, i prawej...
    > - A... Ale głowę ma?!
    > - Nie ma...
    > - Plecy?!?!?
    > - O! Plecy to ma!!! Z pana poparciem osiągnie wszystko, czego
    > zapragnie...
    >   Tułowia też nie ma... Ma tylko plecy -- czyli pana wstawiennictwo...

    Prawdę pisząc to i u mnie aparat w telefonie nie jest priorytetem.

> [...]
    > GPS.

    > Wykluczam -- i uzasadniłem to.
    > Monster ma wady konstrukcyjne -- niezależne od wykonania danego

    No dobrze, ale Ty nawet krytykujesz jego atuty, jakim jest choćby bateria.

    > To nie jest grupa o religiach. ;)

    O fantastyce też nie..

> [...]
    > odpalić coś na PeCecie, pogrzebać się (znacznie mocniej niż
    > przy przedłużaniu) z PeCeta w smartfonie...

    I była to jedyna możliwość? Bo i dzisiaj ja swój telefon mogę
    aktualizować za pomocą kabla. Poobieram soft na komputer, podłączam do
    niego telefon i klikam na aktualizuj.

    > Nie rozumiem. Zazwyczaj apgrejd jest poza sklepem.

    Tu chodziło o rozszerzenie pamięci wewnętrznej.

    > Nieprawda!!! Tendencja jest IMO przeciwna. Coraz mniej hybryd.

    Jakoś umknęło to mojej uwadze. Niedawno wnikliwie studiowałem oferty i
    generalny wniosek jest taki że jakieś 80% ofert wśród dwusimowców to
    konieczność wyboru - albo 2xSIM, albo 1xSIM i karta SD.

    > Ciekawe, kiedy uwierzysz, że Monster to kiepskie rozwiązanie.
    > Kiepskie konstrukcyjnie -- nie chodzi mi o dany egzemplarz.
    > Na dodatek -- mniej RAMek niż w deklaracjach i mniej
    > ,,wewnętrznej'' niż w deklaracjach...

    Sam już nie wiem. Czytałem tyle pozytywnych opinii o Bestii, jednak
    Pentagram jako taki cieszy się fatalną opinią, no i Ty go miałeś i
    użytkowałeś.

  • 30. Data: 2018-11-22 22:51:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bf6825e$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Mówimy chyba o Chrome.?

    Wyjaśniam, że do oglądania filmów mam odrębne programy.
    Nie używam Chromej ani do ściągania plików (choćby
    map) ani do oglądania filmów...

    > Czyli to samo co w A4,

    Fakt -- w A4 to samo co w A<6. ;)

> [...]
    > z opcji możliwości zwiększania pamięci za pomocą karty SD
    > w następnych wersjach Androida, tj powyżej 6tki.

    W następnych wersjach Androida, tj powyżej 6tki też jest
    możliwość przedłużania ,,wewnętrznej'' za pomocą SD, ale
    (jak u mnie -- w A6) profilaktycznie producenci telefonów
    ukrywają tę możliwość, gdyż ludzie potrafią wrzucać słabe
    karty, które sprawiają, że telefon laguje lub staje się
    uciążliwy jakoś inaczej.