eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzegląd przed terminem bez utraty dni - czy coś się zmieniło? › Przegląd przed terminem bez utraty dni - czy coś się zmieniło?
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Przegląd przed terminem bez utraty dni - czy coś się zmieniło?
    Date: Tue, 15 Jan 2019 18:11:32 +0100

    Cześć.

    Oglądam internety. W internetach napisali że od 2019 można zrobić
    przedgląd wcześniej niż wynika z daty i mimo to nie stracić ani dnia z
    terminu następnego.

    Ot choćby tutaj:

    https://www.motofakty.pl/artykul/badanie-techniczne-
    auta-wycofano-sie-z-czesci-zmian-w-prawie.html

    "Jeśli kierowca zgłosi się na przegląd do 30 dni przed końcem jego
    ważności, badanie zostanie zaliczone tak, jak gdyby zostało
    przeprowadzone w dniu zakończenia ważności poprzedniego badania."

    jest tego typu informacji dużo, ale żadna nie jest aktualna, ponadto
    dziennikarskie przygłupy zapominają często napisać kiedy to pisali.

    Nie potrafie znaleźć informacji że to ułatwienie wycofano z projektu lub
    odwrotnej, że już weszło w życie.

    Zadzwoniłem więc na dwie stacje diag. z zapytaniem, bo bardzo by mi
    pasowało zrobić przegląd wcześniej.

    Odpowiedzi obu są "nie wiemy". Nie że tak albo nie. Nie wiedzą (!) nic o
    takich przepisach, mam kontaktować się wyżej do urzędu.

    W przypływie desperacji postanowiłem poszukać odpowiedzi na tej
    zapomnianej przez ludzkość wyroczni. Można czy nie można? A jak można to
    jest jakaś podstwa prawna?