  • 21. Data: 2020-02-13 18:09:09
    Temat: Re: Przejście w Chinach
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 13.02.2020 o 12:16, Tom N pisze:
    > Akarm w

    > Mijasz sie z prawdą i to mocno.

    > Gdy zielone gaśnie zaczyna wyświetlać się żółte

    a mnie ktoś kiedyś uświadomił, że to jest pomarańczowe a nie żółte...
    ale nie przyjąłem tego do wiadomości, bo całą wiedzę o kierowaniu szlag
    by trafił ;)
    to tak jakby ktoś nagle zdemontował długie światła w autach (i
    zamontował jakieś 'drogowe')

    Lukasz

  • 22. Data: 2020-02-13 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Pospolity milicjant, tylko wonabi celebryta.

    Watpie zeby "kulson" wystapił tam dlatego ze chciał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 23. Data: 2020-02-13 19:00:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 13.02.2020 o 15:09, r...@k...pl pisze:

    > Bzdura.

    Dla wielu kierowców to faktycznie bzdura. Stąd bywa trochę dziwnych
    wypadków na skrzyżowaniach... :/

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 24. Data: 2020-02-13 19:19:26
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 13/02/2020 17:09, ddddddddddddd wrote:
    > a mnie ktoś kiedyś uświadomił, że to jest pomarańczowe a nie żółte...
    > ale nie przyjąłem tego do wiadomości, bo całą wiedzę o kierowaniu szlag
    > by trafił ;)

    Sromarańczowe.

    Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i
    Administracji z 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych
    <http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2019/2310> mówi:
    § 95. 1. Sygnały świetlne nadawane przez sygnalizator S-1 oznaczają:
    2) sygnał *żółty* - zakaz wjazdu za sygnalizator, chyba że w chwili
    zapalenia tego sygnału pojazd znajduje się tak blisko sygnalizatora, że
    nie może być zatrzymany przed nim bez gwałtownego hamowania; sygnał ten
    oznacza jednocześnie, że za chwilę zapali się sygnał czerwony;

    A najlepiej utworzyć damski komitet ds. ustalenia kolorów, będziemy
    mieli świeżą gruszkę o majowym poranku z krztyną mięty zamiast
    zielonego, średnio dojrzałą cytrynę dla żółtego i jarzębinę wpadającą w
    malinę dla czerwonego. I śliwkę wpadającą w gówno dla fioletowo-brązowego.

    --
    MF

  • 25. Data: 2020-02-13 19:39:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Watpie zeby "kulson" wystapił tam dlatego ze chciał...

    W sumie racja. Ale już do milicji wstapił dobrowolnie.

    BTW - wiadomo co u kulsona po tym jak sąd stwierdził, że siadał
    niezgodnie z prawem?

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-02-13 21:07:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 13.02.2020 o 18:19, MF pisze:

    > Sromarańczowe.

    nie mniej ktoś (pewnie kobieta) powiedziała mi, że to przecież
    pomarańczowe, a nie żółte i przyglądając się wraz z nią jednej z
    sygnalizacji nie mogłem nie przyznać jej racji... ale czy to reguła, czy
    wyjątek - nie powiem, nigdy więcej nie przeszło mi przez myśl, żeby się
    nad tym zastanawiać ;)
    aż jutro sprawdzę jak to wygląda w moim rejonie (jak nie zapomnę ;)

    Lukasz

  • 27. Data: 2020-02-14 00:04:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Feb 2020 19:00:10 +0100, w <5e458eae$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Dla wielu kierowców to faktycznie bzdura. Stąd bywa trochę dziwnych
    > wypadków na skrzyżowaniach... :/

    Wielu kierowców kieruje pojazdami bez podstawej znajomości PoRD, stąd może te
    wypadki.

  • 28. Data: 2020-02-14 08:51:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-13 o 21:07, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > nad tym zastanawiać ;)
    > aż jutro sprawdzę jak to wygląda w moim rejonie (jak nie zapomnę ;)

    Dlatego to jest kolor "żółty samochodowy" :)

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2020-02-14 09:57:27
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 13/02/2020 20:07, ddddddddddddd wrote:

    > nie mniej ktoś (pewnie kobieta) powiedziała mi, że to przecież
    > pomarańczowe, a nie żółte i przyglądając się wraz z nią jednej z
    > sygnalizacji nie mogłem nie przyznać jej racji...

    Zabrzmiało, jakby tą kobietą była partnerka, żona lub teściowa ;-> No
    tak, wówczas rzeczywiście nie mogłeś nie przyznać jej racji.

    > ale czy to reguła, czy
    > wyjątek - nie powiem, nigdy więcej nie przeszło mi przez myśl, żeby się
    > nad tym zastanawiać ;)
    > aż jutro sprawdzę jak to wygląda w moim rejonie (jak nie zapomnę ;)

    Dyskusja mężczyzny z kobietą na temat odcieni kolorów nie ma sensu.
    Kobiety potrafią precyzyjnie rozróżnić i nazwać niewiarygodną liczbę
    odcieni i w dodatku precyzyjnie przekazać tę informację innym kobietom,
    mężczyźni rozróżniają 3 barwy podstawowe, 3 barwy pochodne, poza tym
    ,,kolory" czarny, biały, jasno- i ciemnoszary, reszta albo da się
    dopasować do jednego z już wymienionych, albo wpada do jednej z dwóch
    szerokich kategorii: 1) chujowy, 2) pedalski. Po co sobie komplikować życie.

    --
    MF

  • 30. Data: 2020-02-14 12:41:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...

> [...]
    > wpada do jednej z dwĂłch szerokich kategorii: 1) chujowy, 2)
    > pedalski. Po co sobie komplikować życie.

    Serio?
    Chyba nie czytałes nigdy zadnego testu whisky opisującego kolor trunku ;-

    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"