  • 41. Data: 2019-07-09 15:45:14
    Temat: Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Pax, Pax! Panowie!

  • 42. Data: 2019-07-09 18:10:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Ten serwer "chmurka.net" podobno też mają wkrótce wyłączyć.

    Skąd taka informacja?

  • 43. Data: 2019-07-09 19:08:59
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-09 o 18:10, Queequeg pisze:

    > Skąd taka informacja?

    Dlaczego z nikim nie dyskutujesz (nie potrafisz?) tylko za mną "łazisz"?

    Informacja bodajże z forum o tym serwerze.

    --
    animka

  • 44. Data: 2019-07-09 19:30:16
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-07-09 o 15:45, Krystek pisze:
    > Pax, Pax! Panowie!

    No coś Ty. "Prawdziwi faceci" (maczo) uwielbiają mordobicie.
    Faceci wirtualni, naparzają się... wirtualnie!

    Gdzieś widziałem taki tekst, autorem miała być jakaś przysłowiowa blondynka:
    "Czemu net pełen jest gryzących się brunetów?
    - bo faceci mają tak, że muszą się wciąż przechwalać:
    'który ma... dłuższego!' "

  • 45. Data: 2019-07-10 00:14:22
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 09.07.2019 o 19:08, Animka napisał(a):

    > Dlaczego z nikim nie dyskutujesz (nie potrafisz?) tylko za mną "łazisz"?
    >
    > Informacja  bodajże z forum o tym serwerze.

    A niby pod jakim adresem jest forum o tym serwerze?
    To jest prywatny serwer i właściciel nic takiego nie deklarował, tylko
    tobie się jak zwykle coś pomieszało.

    --
    Mark
    k...@p...pl

    ---
    Avast.

  • 46. Data: 2019-07-10 01:01:03
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-10 o 00:14, Mark pisze:

    > A niby pod jakim adresem jest forum o tym serwerze?
    > To jest prywatny serwer i właściciel nic takiego nie deklarował, tylko
    > tobie się jak zwykle coś pomieszało.

    Być może, ale czytałam komentarze, Nie chce mi sie szukać, bo mam
    wzżniejsze sprawy na głowie.
    Trzeba było napisać: Serwer nie będzie zamknięty. Nie ma co maglować!

    --
    animka

  • 47. Data: 2019-07-10 23:51:22
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Dlaczego z nikim nie dyskutujesz (nie potrafisz?) tylko za mną "łazisz"?

    Paranoja to przykra przypadłość :(

    > Informacja bodajże z forum o tym serwerze.

    Wiesz może, gdzie znajdę forum serwera news.chmurka.net?

  • 48. Data: 2019-07-10 23:54:10
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Być może, ale czytałam komentarze, Nie chce mi sie szukać, bo mam
    > wzżniejsze sprawy na głowie.

    A może warto, bo ktoś rozsiewa plotki :(

    > Trzeba było napisać: Serwer nie będzie zamknięty. Nie ma co maglować!

    Nie będzie, przynajmniej nie ma takich planów (bo *kiedyś* to wszystko
    może się zdarzyć, łącznie z utratą wszystkich feedów lub przejechaniem
    właściciela przez tira) ale ciekawe, skąd wzięła się taka informacja.

  • 49. Data: 2019-07-11 06:32:15
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > Nie chcesz kupić klawiatury na usb bo tak?

    Dlaczego ma kupować klawiaturę, skoro ją ma? Bo tak? Otóż korzystanie z
    przejściówki ma tę zaletę, że dwa urządzenia zajmują tylko jedno wejscie
    USB. Poza tym te stare klawiarury są często o wiele lepsze od tych nowych. I
    na dodatek można je kupić w dowolnym kolorze pod warunkiem, że będie czarna.
    TO jakas chora moda. Białe napisy na czarnym tle. Szczególnie jest to
    wkurzające na stronach www. Jakiś kretyn z odwróconą właściwością widzenia
    tworzy takie strony. Pewnie widzi w ciemności jak sowa.

    Pzdr

  • 50. Data: 2019-07-11 06:33:26
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał:

    > Mam przejściówkę z USB na PS/2.

    Z tego co dalej piszesz wynika, że masz przejściowke PS2 na USB. Chyba, że
    coś kręcisz.

    Też tak mam i działa. Czasami musiałem zmienić port USB.

    Pzdr