  • 51. Data: 2019-07-11 10:25:01
    Temat: Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Też wolę białe klawiatury z czarnymi napisami, ale co ciekawe pierwsze monitory miały
    jasne litery na ciemnym tle i później przeszło
    to na białe litery na granatowym tle w pierwszych edytorach tekstu.
    Co gorsza czarne klawiatury w lapkach opisywane sa coraz cieńszą czcionką, tego opisu
    nie widać przy kazdym właściwie świetle, - nie
    do odróżnienia od ~ czy =, * nie do odróżnienia od ' czy `, . nie do odrożnienia od -
    czy _.

    -----

  • 52. Data: 2019-07-11 23:56:34
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-10 o 23:51, Queequeg pisze:

    > Paranoja to przykra przypadłość :(

    > Wiesz może, gdzie znajdę forum serwera news.chmurka.net?
    ]
    A poczytaj sobie komentarze, tylko najpiera sam sobie znajdź.

    --
    animka

  • 53. Data: 2019-07-12 00:00:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-11 o 06:32, Kamil pisze:

    > Dlaczego ma kupować klawiaturę, skoro ją ma? Bo tak? Otóż korzystanie z
    > przejściówki ma tę zaletę, że dwa urządzenia zajmują tylko jedno wejscie
    > USB. Poza tym te stare klawiarury są często o wiele lepsze od tych
    > nowych. I na dodatek można je kupić w dowolnym kolorze pod warunkiem, że
    > będie czarna. TO jakas chora moda. Białe napisy na czarnym tle.
    > Szczególnie jest to wkurzające na stronach www. Jakiś kretyn z odwróconą
    > właściwością widzenia tworzy takie strony. Pewnie widzi w ciemności jak
    > sowa.

    Może ma podświetlaną klawiaturę.
    Nie czytam tektów na czarnyn tle. Szkoda oczu.

    --
    animka

  • 54. Data: 2019-07-12 18:40:14
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > A poczytaj sobie komentarze, tylko najpiera sam sobie znajdź.

    Przecież to ty mówisz o istnieniu jakiegoś forum dla news.chmurka.net. Ja
    nie mogę nic takiego znaleźć. Pomożesz?

  • 55. Data: 2019-07-13 14:36:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" qg9ibf$fdg$...@n...icm.edu.pl

    > Nie czytam tektów na czarnyn tle. Szkoda oczu.

    ^A -- ctrlA

    --