  • 11. Data: 2015-11-23 08:29:38
    Temat: Re: Przejściówka zwykły/mały bit
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-11-23 o 4:04, Jacek pisze:
    > obciąć rączkę
    Kombinujesz jak koń pod górę. ;-)
    http://allegro.pl/zestaw-serwisowy-wkretakow-38-szt-
    pentalobe-iphone-i5411086420.html?bi_s=ads&bi_m=p5&b
    i_c=39075
    Tu mniej pracy. Uchwyt wystarczy wkleić w zwykłą rurkę od bitów 6,3.

    Robert

  • 12. Data: 2015-12-01 16:24:15
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 13 Nov 2015 19:00:32 +0100, GLaF napisał(a):

    > Witam,
    > Szukam przejściówki, która pozwoli użyć małych bitów od śrubokrętów
    > precyzyjnych (sześciokątne, ok. 4 mm) w śrubokrętach lub wkrętarkach na
    > zwykłe bity (sześciokątne, ok. 6,3 mm). Nie widziałem takiej w sklepach,
    > ani nawet w internecie, może źle szukam. Dacie namiary na taką
    > przejściówkę?

    W końcu udało mi się znaleźć. Ideałem byłaby taka:
    http://www.kctoolco.com/wiha-insert-bit-to-system-4-
    micro-bit-adaptor-p/75802.htm
    Ale nigdzie w Polsce nie znalazłem, a koszt przesyłki byłby nieopłacalny.
    Kupiłem podobną tutaj:
    http://www.fokus.sklep.pl/pl/p/Przejsciowka-6%2C3-mm
    -1%2C4-na4mm-532/47661

    Pozdrawiam.