  • 11. Data: 2017-03-24 08:34:13
    Temat: Re: Przekaz dzwięku bezprzewodowo
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-23 o 16:00, Budzik pisze:
> [...]
    video

    > Dzieki ale troche drogo.
    > elmer poradził tansze rozwiazania.

    Jakość kosztuje :)
    A tak przy okazji ciekawe jak te sprzęty po 5 zł grają.
    Jak kupisz zdaj relację bo chętnie bym przerzucił zestaw 2.1 w inne
    miejsce bo BT mam wbudowane więc tylko odbiornik by wystarczył.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 12. Data: 2017-03-24 13:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

> [...]
    > Jak kupisz zdaj relację bo chętnie bym przerzucił zestaw 2.1 w inne
    > miejsce bo BT mam wbudowane więc tylko odbiornik by wystarczył.

    Ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 13. Data: 2017-03-24 14:47:53
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 23.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:
    > Dokładnie coś takiego kupie na próbe.

    Tylko dowiedz się czy w momencie uruchamiania, nie ma przypadkiem
    komunikatu di blututh diwajs is redy to peir. a potem di blutut diwajs
    is conected sucesfulliii. to taki chińsko angielski dialekt. tyle że ja
    ma "blutut diwajs" który informuje tak przy KAŻDYM uruchomieniu.
    Głośność na maksa. Nawet jak przy każdym załączeniu będzie robił
    pipiripi to Cię też szlag trafi. a stare słuchawki tak by nie robiły
    a jakby je phillips albo sony zrobił, to mógłbyś liczyć na jakąś jakość.
    albo przynajmniej pełne pasmo, bo w tych chińskich blututach to różnie bywa

    ToMasz

  • 14. Data: 2017-03-24 14:56:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-23 o 16:17, ToMasz pisze:
    > najtaniej, to będzie kupić stare słuchawki bezprzewodowe. bazę podłączyć
    > do kompa, a głośniczki ze słuchawek wywalić i zamiast nich dać chinche

    Jest wada takiego rozwiązania.
    Słuchawki zazwyczaj albo grają albo się ładują

    Ja kupiłem odbiornik za 50 zł który niby to potrafi nazraz ale podczas
    ładowania słychać świergot. Delikatny ale jednak. :-)

    Wiem że są droższe/lepsze urządzenia ale na razie nie mam aż takiego
    ciśnienia. :-)

  • 15. Data: 2017-03-24 15:19:00
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 24.03.2017 o 14:56, z pisze:

    > Jest wada takiego rozwiązania.
    > Słuchawki zazwyczaj albo grają albo się ładują
    albo zamiast baterii mają podłączony zasilacz

    > Ja kupiłem odbiornik za 50 zł który niby to potrafi nazraz ale podczas
    > ładowania słychać świergot. Delikatny ale jednak. :-)
    ale to nie odbiornik/nadajnik świergoli, tylko zasilacz. jeśli Budzik
    weźmie 12 albo 5v, i obniży to step downem do 3v, nic nie będzie świergolić

  • 16. Data: 2017-03-24 15:25:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-24 o 15:19, ToMasz pisze:
    > ale to nie odbiornik/nadajnik świergoli, tylko zasilacz. jeśli Budzik
    > weźmie 12 albo 5v, i obniży to step downem do 3v, nic nie będzie świergolić

    O widzisz. Nie jestem elektronikiem ale może podołam.
    Rozpracować wtyczkę usb i dać mniejszy prąd.

    Kurde ale też chciałbym w samochodzie zrobić to samo.
    Jakiś szybki patent? :-)

    PS. Zaraz zaraz. Sprawdzałem na tanim power banku i też świergoliło.
    Więc?

  • 17. Data: 2017-03-24 16:55:18
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 24.03.2017 o 15:25, z pisze:

    > O widzisz. Nie jestem elektronikiem ale może podołam.
    > Rozpracować wtyczkę usb i dać mniejszy prąd.
    napięcie!

    > Kurde ale też chciałbym w samochodzie zrobić to samo.
    > Jakiś szybki patent? :-)

    > PS. Zaraz zaraz. Sprawdzałem na tanim power banku i też świergoliło.
    > Więc?
    nie wiem co "świergoli". nie wiem jakie masz urządzenie. spróbuj je
    zasilić napięciem/prądem z baterii i zobaczyć czy jest cicho.
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2017-03-24 21:31:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-24 o 16:55, ToMasz pisze:

    > napięcie!

    > nie wiem co "świergoli". nie wiem jakie masz urządzenie. spróbuj je
    > zasilić napięciem/prądem z baterii i zobaczyć czy jest cicho.

    Tu jeszcze dodatkowe wyjaśnienie dla "z": PowerBank to nie tylko
    bateria. Tam też będzie jakiś rodzaj przetwornicy.
    Zawsze możesz wziąć baterię ogniw i ewentualnie zbić napięcie za pomocą
    jakiegoś LM.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2017-04-07 17:47:36
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 marca 2017 13:48:33 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Chciałbym przesąłć bezprzewodowo dzwięk z komputera do amplitunera.
    > Tak sobie mysle, ze najwygodniej byłoby aby komputer wyposazyc w jakiegoś
    > dongla bluetooth a przy amplitunerze dac jakiegoś miniminipc ktory by to
    > odbierał i czy to po chinchu czy to po jakims coaxialu czy optyku wrzucał
    > do amplitunera.
    >
    > Dobrze mysle?
    > Sa takie rozwiazania co to nie bedzie zarło prądu wiecej niz kilka W i da
    > rade coś takiego zrobić?

    Jaki masz amplituner? Ja do yamahy kupiłem taki dyngs:
    http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/accessor
    ies/yba-10_white__u/
    Tanie było i działa nieźle z komputerami, telefonami itp.

    pablo