  • 11. Data: 2016-05-17 06:35:47
    Temat: Re: Przekroczenie o 50 na zabudowanym ( fotoradar )
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.05.2016 01:31, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sadzisz ze ITD nie ma wejscia w zdjecia z dowodow osobistych albo praw jazdy. Bo ja
    sadze ze ma.

    Może i ma, ale wątpię czy by się im chciało. To nie będzie mandat, a
    sprawa w sądzie.

    I teraz pytanie czy jeśli kierował właściciel, który już dostał 500m to
    można karać za jedno wykroczenie dwa razy? Czy zapłacił, to ma konto czyste.

    Shrek

  • 12. Data: 2016-05-17 08:01:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 16 May 2016 16:31:58 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Sadzisz ze ITD nie ma wejscia w zdjecia z dowodow osobistych albo praw jazdy. Bo ja
    sadze ze ma.

    To się nie opierało na zdjęciach z rejestrów, a na tym że strażnik gminny
    znał z widzenia samochód jego kierowcę.
    W Kościerzynie tak nawet ustalili kierującego rowerem który przekroczył
    dozwoloną prędkość.

    Natomiast w ITD jak pisałem raczej jest to niemożliwe, bo to durzy urząd
    działający według procedur, a nie straż gminna z pełną partyzantką i
    premiami od każdego mandatu.

  • 13. Data: 2016-05-17 09:56:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.05.2016 08:01, Tomasz Pyra wrote:

    > W Kościerzynie tak nawet ustalili kierującego rowerem który przekroczył
    > dozwoloną prędkość.

    Z tym, że go ukarali po raz pierwszy po identyfikacji. Tu jakby
    wcześniej przyjął 500PLN to moim zdaniem został już ukarany i sprawa
    zamknięta. Zaproponowali, przyjął, odpokutował, wina została przyjęta -
    jest czysty i lżejszy o 500PLN.

    Można by się bawić _przed_sądem_ w "został ukarany za niewskazanie, a
    nie przekroczenie", ewentualnie ktoś inny w rzeczywistości prowadził.
    Ale to naciągane i z mierną szansą na powodzenie, więc raczej mają
    ciekawsze zajęcia, a ponadto trzeba by rzeczywiście zidentyfikować -
    jeśli nie robią tego z automatu, to nie zapominajmy, że to jednak zwykli
    urzędnicy i nic, czego nie muszą, nie zrobią. Chyba, że się bardziej
    popisał i to +50 to najmniejsze wykroczenie a to +50 było na przejściu
    dla pieszych, z wyprzedzaniem samochodu, który się zatrzymał i dodatkowo
    po drugiej stronie wysepki;)

    > Natomiast w ITD jak pisałem raczej jest to niemożliwe, bo to durzy urząd
    > działający według procedur, a nie straż gminna z pełną partyzantką i
    > premiami od każdego mandatu.

    Otóż to - 500PLN i dla nich po sprawie.

    Shrek

  • 14. Data: 2016-05-17 11:56:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak ogolnie odnosnie identyfikacji to coraz czesciej maszyna bedzie to robila. Po to
    zdjecia biometryczne kaza robic do dokumentow. Czlowiek co najwyzej zweryfikuje.