  • 1. Data: 2016-05-15 18:30:43
    Temat: Przekroczenie o 50 na zabudowanym ( fotoradar )
    Od: max <m...@w...eu>

    Jak z tym jest ? Jak dojda do osoby ktora kierowała pojazdem to od kiedy
    liczy się te 3 miesiace(zabranie prawa jazdy), od daty wykroczenia czy
    od daty zidentyfikowania osoby. Po jakim czasie przychodzi zdjęcie z
    fotoradaru ?

  • 2. Data: 2016-05-15 20:20:51
    Temat: Re: Przekroczenie o 50 na zabudowanym ( fotoradar )
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.05.2016 18:30, max wrote:
    > Jak z tym jest ? Jak dojda do osoby ktora kierowała pojazdem to od kiedy
    > liczy się te 3 miesiace(zabranie prawa jazdy)

    Raczej nijak - piszesz, że nie wiesz 500 PLN za niewskazanie i koniec.
    Chyba, że odwinąłeś coś spektakularniejszego i zechcą na własną rękę dojść.

    Shrek

  • 3. Data: 2016-05-15 21:05:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 15.05.2016 o 18:30, max pisze:
> [...]
    > liczy się te 3 miesiace(zabranie prawa jazdy), od daty wykroczenia czy
    > od daty zidentyfikowania osoby. Po jakim czasie przychodzi zdjęcie z
    Nie jest dla ciebie oczywiste, że 3 miesiące zabrania płynie od kiedy ci
    zabiorą?

  • 4. Data: 2016-05-16 09:27:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 15 May 2016 18:30:43 +0200
    max <m...@w...eu> wrote:

> [...]
    > liczy się te 3 miesiace(zabranie prawa jazdy), od daty wykroczenia czy
    > od daty zidentyfikowania osoby. Po jakim czasie przychodzi zdjęcie z

    Tak naprawdę, to biorąc pod uwagę poniższy przepis, to problematycznym jest
    orzeczenie czasowej utraty uprawnień, jeśli dokument nie został zarekwirowany podczas
    wykroczenia.

    Art. 7. 1. Do dnia 31 grudnia 2016 r.:
    ... 2) podstawą wydania decyzji, o której mowa w art. 102 ust. 1 pkt 4 i 5 oraz art.
    103 ust. 1 pkt 5 ustawy wymienionej w art. 5, jest informacja o zatrzymaniu prawa
    jazdy na podstawie art. 135 ust. 1 pkt 1a ustawy wymienionej w art. 4;

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 5. Data: 2016-05-16 10:24:47
    Od: max <m...@w...eu>

    Do konca nie wiem czy mi pyknal fotke bo to bylo na jakiejs wsi, prosta
    droga, obok pola i w ostatniej chwili zobaczyłem fotoradar. Nawet nie
    wiem czy przekroczyłem o te 50, ale w razie czego już sie pytam. czyli
    jak mi przyjdzie i powiem że nie wiem kto kierował to max 500 zł mozna
    zapłacic ?

  • 6. Data: 2016-05-16 11:11:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak zdjecie bedzie dobre i buzke bedzie dobrze widac?

  • 7. Data: 2016-05-16 12:05:27
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    > A jak zdjecie bedzie dobre i buzke bedzie dobrze widac?

    To nic nie zmienia w przypadku odmowy wskazania kierującego przez
    właściciela.

  • 8. Data: 2016-05-16 19:57:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    A jak zdjecie bedzie dobre i buzke bedzie dobrze widac?
    ---
    Każdy ma swojego sobowtóra :-)

  • 9. Data: 2016-05-17 00:29:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 16 May 2016 12:05:27 +0200, klaus napisał(a):

    > To nic nie zmienia w przypadku odmowy wskazania kierującego przez
    > właściciela.

    Teoretycznie poza karą dla właściciela o niewskazanie, służby mogłyby na
    własną rękę ustalić kierującego.
    W jakiś tam co bardziej nadgorliwych strażach gminnych się zdarzało - jak
    kierowca był miejscowy.
    W wypadku ITD raczej niemożliwe :)

  • 10. Data: 2016-05-17 01:31:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz ze ITD nie ma wejscia w zdjecia z dowodow osobistych albo praw jazdy. Bo ja
    sadze ze ma.