  • 11. Data: 2009-01-16 17:27:20
    Temat: Re: Przelew
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Gabriel <z...@p...fm> wrote:

    >> O fuck jakie średniowiecze... Do banku?

    > Tak.
    > Lub na poczte.

    Na pocztę to rozumiem, sam ostatnio byłem bo musiałem mieć potwierdzenie
    do ambasady USA. Ale do banku iść przelew robić? Przecież to i strata
    czasu i się nie opłaca.

    > Pomijam tych klientow, ktorzy korzystaja z bankowowsci elektronicznej, bo
    > oni sobie skopiuja ze strony odpowiednie dane i wkleja w formularz swojej
    > strony bankowej.

    A nie mógłbyś zrobić tak, że mogę sobie wydrukować ten kwit przelewu i
    aby on był już wypełniony odpowiednimi danymi cobym nie musiał po nim
    bazgrać? Nie uważasz, że tak byłoby mi wygodniej?

    Wygodniej jest mi również kliknąć w link do przelewu i niech mi się
    otworzy strona mojego banku z wypełnionym formularzem, a nie bawić się w
    przeklejanie.

    No ale ja taki wygodnicki jestem.

    > Przeciez przykladowo wypelniony przelew robie z mysla nie o nich, ale
    > o tej grupie klientow, ktorzy ida i placa w tradycyjny sposob (a
    > moglbys sie zdziwic, gdybys wiedzial jak wielu robi to jeszcze na
    > przyklad na poczcie).

    Akurat tutaj raczej nie sądzę abyś miał mnie czym zdziwić. :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )