  • 11. Data: 2010-03-05 16:02:18
    Temat: Re: Przeniesienie numeru - jak to działa?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:79a9a3f1-61f2-4cc5-89cc-a862f1e155e8@d27g2000yq
    f.googlegroups.com...
    On 4 Mar, 00:46, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"

    >Czyli mam rozumieć, że "część" CBD będzie z założenia
    >przystosowane do
    >współpracy z każdym modelem NP, a "część" PLI bez względu na
    >stosowany
    >model każdego abonenta prawidłowo zlokalizuje ?

    CBD jak juz bedzie to umozliwi przez ACQ kierowanie bezposrednio do
    biorcy, i inne modele nie maja tu znaczenia.

    Problem prawny sie zrobi jak operator wywolujacy W nie bedzie
    chcial [mogł?] skorzystac z CBD i swierdzi ze on by chcial inaczej,
    a dawca D go oleje i powie ze nie po to placi za utrzymanie CBD,
    zeby jeszcze sie czyms innym przejmowac :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-03-05 16:09:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-05 17:02, J.F. wrote:

> [...]
    > [mogł?] skorzystac z CBD i swierdzi ze on by chcial inaczej, a dawca D
    > go oleje i powie ze nie po to placi za utrzymanie CBD, zeby jeszcze sie

    Nie oleje, bo to w końcu jego numer. A dodatkowo, za tranzyt ma
    dodatkową kasę, a wysiłek niewielki.