    Subject: Re: Przerysowano mi drzwi, mam numer.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 10 Aug 2018 21:24:55 +0200

    > Taka sprawa. Zaparkowałem pod hipermerketem. Obok mnie cabrio. Nie
    > było mnie kilka minut (kantor). Po powrocie cabrio zwiało a moje drzwi
    > wzbogaciły się o głeboką rysę dokładnie na wysokości wyciągniętej w
    > dół reki uzbrojonej w kluczyk.
    >
    > Mam numer rejestracyjny, ale hip nie udostępni mi nagrania.
    >
    > Moge coś zrobić aby cwaniakowi utrudnić życie?
    >
    > Zanzaczam że chodzi wyłacznie o zwykłą upierdliwość. Zaparkowalem
    > prawidłowo, wręcz perfekcyjknie, nie moja wina że miszczu kupił sobie
    > 3 drzwiowy dresowóz i ma problem z wsiadaniem. Kasy nie odzyskam, bo
> [...]

    Zgłosić na policję zdarzenie oraz wnioskować o zabezpieczenie nagrania z
    kamery. Policja ustala właściciela oraz kontaktuje się z nim. Policjant
    wtedy zazwyczaj pyta czy może przekazać numer telefonu i czy będą się
    sami dogadywali. Jeżeli sprawca odmówi to wszczynane jest postępowanie
    na wniosek poszkodowanego, dokonywane są oględziny obydwu aut w celu
    dopasowania śladów, a następnie sprawa kierowana jest do sądu. Jednak w
    większości przypadków jeżeli osobnik jest świadomy swojego czynu stara
    się dogadać, zwłaszcza jak usłyszy, że są świadkowie i nagrania z kamer.

    Ale jest jeszcze inna ewentualność. Kierowca tego auto może być
    niewinny. Możliwe, że tą rysę mógł zrobić ktoś inny. Rysa mogła być
    zrobiona nawet prze przyjazdem na ten parking.