  • 11. Data: 2018-05-08 22:13:36
    Temat: [OT] Przetwornica do LED w aucie sieje
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > BTW:
    > Jakieś dwa tygodnie temu byłem na Wolumenie.
    > Pietruszki, marchewki, ciuchy. Może ze trzy tylko pawilony ze starych

    to był model giełdy amerykańskiej, i że to upadło...

  • 12. Data: 2018-05-08 22:40:09
    Temat: Re: [OT] Przetwornica do LED w aucie sieje
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 22:13, denat 'POPIS/EU pisze:

    > to był model giełdy amerykańskiej, i że to upadło...

    Wiesz, tak ze 20 lat temu jak się ktoś wybierał na giełdę, to miał spis:
    jakieś tranzystory, diody, LM, może jakieś AY i wracało się z workiem
    elektroniki.
    Teraz siada się przed ekranem, a nazajutrz kurier przynosi zamówienie.
    Zupełnie inny model handlu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2018-05-09 10:43:13
    Temat: Re: Przetwornica do LED w aucie sieje
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Sama pojemność?
    > Nie LC?

    Też się zdziwiłem. Może przewody robiły za L...

    Nie mam pojęcia, czy i na ile to się sprawdzało.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 14. Data: 2018-05-09 21:42:02
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Zupełnie inny model handlu.

    tylko z tym się mogę zgodzić...
    reszta - u było ostro...
    chociaż teraz... a któż to wie jak to jest teraz...

    P.S.
    stanęło na tym (a było ostro), że przetwornica sieje przewodami
    zasilającym po RF...