  • 11. Data: 2017-08-23 09:56:05
    Temat: Re: Przycisk w obudowie na kluczyk
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2017.08.21 o 20:55, Mirek pisze:
    > Poszukuję obudowy z drzwiczkami na kluczyk, najlepiej podtynkowej, a jeszcze
    > lepiej żeby to był gotowy przycisk zamykany klapką na kluczyk.
    >
    > Nie, nie może być stacyjka, zamek szyfrowy - klient uparł się.
    >
    > Jedyne co znalazłem to obudowa na manipulator od alarmu, ale to jest ogromne
    > -trzeba by wykuć pół ściany.
    > Są też drzwiczki rewizyjne - już trochę mniejsze 150x150mm, ale to jeszcze
    > trzeba by jakąś puszkę pod to, wszystko osadzić - dużo roboty, a tego będzie
    > kilka sztuk.
    > Idealne by było coś mniejszego - gdyby ktoś coś wiedział proszę dać znać.

    to może połączyć najmniejszą puszkę:

    http://www.fachowyelektryk.pl/katalog-produktow/rozd
    zielnice-i-obudowy/799-wielofunkcyjne-obudowy-hermet
    yczne-kaedra-firmy-schneider-electric.html

    mam na myśli tą taka najmniejszą, na pierwszym od góry zdjęciu po lewej stronie
    stoi, z przyciskiem tego typu:

    http://www.directindustry.com/prod/emas/product-3808
    7-774049.html

    co prawda to już podchodzi pod 'stacyjkę', ale jakby się nie dało nic innego
    znaleźć...

    pozdrawiam Krzysiek

  • 12. Data: 2017-08-23 12:36:56
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@n...dev> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie kilka sztuk.
    > Idealne by było coś mniejszego - gdyby ktoś coś wiedział proszę dać znać.

    są gniazda z klapką na klucz np
    http://legrand-sklep.pl/pl/p/SOLIROC-GNIAZDO-2P-Z-z-
    blokada-na-klucz-wandalo-odporne-i-hermetyczne-kpl-/
    2885
    http://www.schrack.pl/sklep/gniazdo-schuko-na-klucz-
    n-t-ip54-ev211002.html
    może poprostu wsadzic w gniazdko wtyczkę z włącznikiem?
    https://www.elektryka-atat.pl/przedluzacze-listwy/94
    12-wtyczka-z-wy%C5%82%C4%85cznikiem-karpicko-5907501
    510418.html

    --
    pozdr

    Tomasz