  • 31. Data: 2019-05-11 12:08:23
    Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500, Pszemol wrote:
    > Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce, zwłaszcza do transportu z
    > fabryki.

    Też mam duże wątpliwości.

    > Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana do transportu
    > jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki wbudowane tam,
    > gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie - czyli "engine
    > mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)

    Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny
    zaczep.

    Mateusz

  • 32. Data: 2019-05-12 03:31:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message

    > Też mam duże wątpliwości.

    > Albo są wieszane na haku do transportu - silniki mają do tego stosowny
    > zaczep.

    Sam hak pewnie nie, bo dyndałyby jak dojrzałe śliwki na drzewie
    przy każdym zakręcie ciężarówki :)

  • 33. Data: 2019-05-12 08:05:45
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 11 May 2019 20:31:18 -0500, Pszemol wrote:
    > "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message

    > Sam hak pewnie nie, bo dyndałyby jak dojrzałe śliwki na drzewie przy
    > każdym zakręcie ciężarówki :)

    Sam hak to nie, ale wyobrażam sobie, że łatwiej "otulić" taki wiszący
    silnik czymś po bokach żeby nie dyndał, aniżeli ustawiać go na
    wspornikach. No ale ja nigdy transportu silników nie uprawiałem, więc
    mogę tylko sobie gdybać.

    Mateusz

  • 34. Data: 2019-05-12 15:51:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > silnik czymś po bokach żeby nie dyndał, aniżeli ustawiać go na
    > wspornikach. No ale ja nigdy transportu silników nie uprawiałem, więc

    Ja też oczywiście tylko gdybam. Może jest tu ktoś kto wysyłał
    pocztą lub innym przewoźnikiem silniki i nam powie ? :-)