  • 11. Data: 2017-10-16 22:00:38
    Temat: Re: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Oct 2017 21:22:40 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > To jest moim zdaniem myk na który klienci nabierają się tylko raz.

    I to nie wszyscy :)

    Za cholerę bym czegoś takiego nie kupił i nawet się już zastanawiałem,
    kiedy się pojawią nakładki na touchscreen z gałkami i przyciskami.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2017-10-16 22:19:37
    Temat: Re: Pssemol, czekasz na Tesle a Bolt jest dostępny od ręki
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Podziel się za to jakie Ty masz znaczki w domu.

    szczerze to ja też myślałem że tesle 3 wybiera się dlatego, że nie ma
    alternatywy w podobnej cenie. Czy może jednak jest ona lepsza niż ten
    Bolt i warto na nią poczekać? Ja tam pierwszy raz o nim usłyszałem
    (znaczy się o tym, że ma znośny zasięg jak na elektryka)

    Łukasz

  • 13. Data: 2017-10-16 22:23:08
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 16.10.2017 o 19:42, Cavallino pisze:

    > Nie tylko w samochodzie.
    > W komputerze mam - nie używam,

    a ja akurat używam, tzn. w większości do klikania w ikonę, przewijania -
    bo szybciej niż touchpadem, nawet sobie nie zdaję z tego sprawy, ale jak
    się przesiadam na laptopa bez dotyku to go miziam po ekranie ;)

    w komórce też wolałbym fizyczne
    > przyciski, ale w tym przypadku łącznie z dotykiem.

    ale wtedy ekran mniejszy, mniej maili widać ;)

    Łukasz

  • 14. Data: 2017-10-16 22:42:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-10-2017 o 22:23, ddddddddddddd pisze:

    > a ja akurat używam, tzn. w większości do klikania w ikonę, przewijania -
    > bo szybciej niż touchpadem,

    Bo touchpad to równie głupi pomysł.
    Myszki nic nie pobije.

    > w komórce też wolałbym fizyczne
    >
    > ale wtedy ekran mniejszy, mniej maili widać ;)

    Do maili mam kompa, ekran w komórce specjalnie mam mniejszy niż teraz
    modne, żeby komórkę w dłoni dało się trzymać.

  • 15. Data: 2017-10-17 00:33:13
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 16.10.2017 o 21:42, Cavallino pisze:

    > Bo touchpad to równie głupi pomysł.
    > Myszki nic nie pobije.

    myszką, na kolanach? Wiadomo że myszką wygodniej, ale laptop jest po to
    żeby móc go używać wszędzie- na ławce, na kolanach, w samochodzie - a
    tam myszki zwykle nie rozłożysz.

    > Do maili mam kompa, ekran w komórce specjalnie mam mniejszy niż teraz
    > modne, żeby komórkę w dłoni dało się trzymać.

    a ja odczytuję je na telefonie, łącznie z pdf'ami i innymi pierdołami ;)
    Za to odkąd telefon jest w stanie poprawnie odczytać położenie palca na
    mokrym ekranie i wyczuć dotyk przez rękawiczkę, nie przeszkadza mi brak
    przycisków

    Łukasz

  • 16. Data: 2017-10-17 01:04:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > I tylko tyle, znaczek się nie podoba?

    No ale o co Ci chodzi? :-)

    W Tesli mi się podoba głównie obiecana niezależność
    od kierowcy: samojezdność. Nic na ten temat od Cheviego.

  • 17. Data: 2017-10-17 06:30:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2017 o 01:04, Pszemol pisze:

    > W Tesli mi się podoba głównie obiecana niezależność
    > od kierowcy: samojezdność. Nic na ten temat od Cheviego.

    LOL - czyli wybrałeś teslę ze względu na funkcję... której nie ma;)

    Shrek

  • 18. Data: 2017-10-17 08:53:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-10-16 o 22:00, Maciek pisze:

    > I to nie wszyscy :)
    >
    > Za cholerę bym czegoś takiego nie kupił i nawet się już zastanawiałem,
    > kiedy się pojawią nakładki na touchscreen z gałkami i przyciskami.

    Sami specjaliści ;)

    Mam i sobie chwalę.
    Pokrętła i przyciski są wszystkie jakie potrzebne mogą być w czasie
    jazdy. Głośność, mute, stacja - wszystko jest na kierownicy i pod
    wyświetlaczem.
    Dotyk pomaga w nawigacji, zestawie HF i ewentualnym wyborze muzyki z
    pena (wszystko to też można zrobić pokrętłem :) ). Dotyk na postoju
    powala zrobić prawie wszystko szybciej i wygodniej.

    https://www.youtube.com/watch?v=W4LhkydsPWw

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 19. Data: 2017-10-17 09:35:49
    Od: p...@g...com

    --Dotyk pomaga w nawigacji, zestawie HF i ewentualnym wyborze muzyki z
    pena (wszystko to też można zrobić pokrętłem :) ). Dotyk na postoju
    powala zrobić prawie wszystko szybciej i wygodniej.

    na postoju ? no to faktycznie wypas :-)

    i porownanie:

    bieda od VW
    http://www.caricos.com/cars/v/vw/2017_volkswagen_gol
    f/images/97.html
    opel juz lepiej
    https://i.ytimg.com/vi/KO5u1pSFjvw/maxresdefault.jpg
    mietek rzadzi
    http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/p
    icture.xhtml?oid=7538280

  • 20. Data: 2017-10-17 10:51:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-17 o 09:35, p...@g...com pisze:
> [...]
    > pena (wszystko to też można zrobić pokrętłem :) ). Dotyk na postoju
    > powala zrobić prawie wszystko szybciej i wygodniej.

    Jeszcze chwila i wymyślą panele z gałkami podłączane do ekranów
    dotykowych :-) Coś na kształt pilotów przy kierownicy.
    T.