  • 1. Data: 2016-08-17 09:11:41
    Temat: Pytanie do serwisantów.
    Od: Kris <k...@g...com>

    Sprawa wg mnie beznadziejna ale może ktoś kto pracuje/pracował w serwisie coś doradzi
    Dwa miesiące temu wysłałem tablet do serwisu autoryzowanego- naprawa gwarancyjna.
    Były kłopoty z ładowaniem urządzenia.
    Wg informacji z serwisu wymienili gniazdo ładowania. Tablet odesłali problemów z
    ładowaniem już nie było czyli w sumie ok.
    Za ok 4 tygodnie zauważyłem że w tablecie nie działa port USB
    Ponieważ to tablet to sporadycznie używam w nim portu USB więc problem zauważyłem z
    opóźnieniem
    Wysłałem ponownie tablet do serwisu.
    Kilka dni temu serwis przesłał informację że uszkodzone mechanicznie są ścieżki w
    okolicy gniazda USB więc tracę gwarancję.
    Do środka tableta nigdy nie zaglądałem więc nie miałem możliwości uszkodzić tych
    ścieżek. Wg mnie uszkodzone zostały podczas poprzedniej naprawy gwarancyjnej.
    Jednak jak to udowodnić?
    Sytuacja beznadziejna czy jednak jest szansa wygrać z serwisem?

  • 2. Data: 2016-08-17 09:19:39
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-17 o 09:11, Kris pisze:
    > Do środka tableta nigdy nie zaglądałem więc nie miałem możliwości uszkodzić tych
    ścieżek.
    Ścieżki obrywają się z powodu gmerania wtyczką USB.

    Robert

  • 3. Data: 2016-08-17 09:57:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 09:19:38 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Ścieżki obrywają się z powodu gmerania wtyczką USB.
    Jako że to tablet służący praktycznie tylko do przeglądania Internetu i ew
    podłączenia przez HDMI do telewizora(oglądanie filmów z netu) port ?UISB był w nim
    używany sporadycznie. Przez półtora roku od zakupu tableta może z 5 razy użyłem portu
    usb. Więc jeśli od tego się uszkodził to z powodu wadliwego wykonania. I wg mnie
    powinno to podlegać gwarancji
    Tym bardziej że miesiąc wcześniej w ramach gwarancji wymienili uszkodzone gniazdo
    ładowania
    Fotek uszkodzonych ścieżek USB nie przesłali. Cała opinia serwisu to:
    "Uszkodzenie mechaniczne ścieżek przy gnieździe USB, uszkodzenia tego typu powodują
    utratę gwarancji"

  • 4. Data: 2016-08-17 11:27:41
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 17/08/2016 08:57, Kris wrote:
> [...]
    > "Uszkodzenie mechaniczne ścieżek przy gnieździe USB, uszkodzenia tego typu powodują

    to nie ładujesz (zasilasz) przez USB?

    c.

  • 5. Data: 2016-08-17 11:33:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 11:27:40 UTC+2 użytkownik Cezar napisał:

    > to nie ładujesz (zasilasz) przez USB?
    Nie
    Ten tablet ma osobne gniazdo zasilania

  • 6. Data: 2016-08-17 15:04:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kris pisze:
> [...]
    > Jednak jak to udowodnić?
    > Sytuacja beznadziejna czy jednak jest szansa wygrać z serwisem?

    Rozumiem że naprawiali inne gniazdo, jeśli tak to serwis jest czysty.
    Nie jestem prawnikiem to nie wiem czy możesz teraz walczyć z wadą
    ukrytą, bo to nie Twoja wina że podczas *normalnego* używania zgodnie z
    instrukcją obsługi, urządzenie uległo fizycznemu uszkodzeniu. To jest
    port microusb?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-08-17 15:16:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 15:04:48 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > Rozumiem że naprawiali inne gniazdo,
    Tak. wymienili gniazdo ładowania
    > jeśli tak to serwis jest czysty.
    Mam podejrzenie że podczas naprawy mogli uszkodzić gniazdo microusb.
    Wadliwe jego działanie zauważyłem kilka tygodni po odebraniu tableta z serwisu.
    Dopiero wtedy bo portu usb używam w tym tablecie sporadycznie.

> [...]
    > ukrytą, bo to nie Twoja wina że podczas *normalnego* używania zgodnie z
    > instrukcją obsługi, urządzenie uległo fizycznemu uszkodzeniu. To jest
    Microusb
    I tu jest problem- bo ja wiem że "normalnie" używałem tableta a port USB to dosłownie
    5 razy.
    Serwis twierdzi że uszkodzenie to moja wina
    Napisałem jeszcze do producenta- zobaczymy co on odpowie
    A i serwis dzisiaj razem ze zdjęciem przysłał wycenę naprawy:
    "Koszt wymiany płyty głównej to 864 zł brutto"
    Tablet kosztował 699zł bodajże;)

  • 8. Data: 2016-08-17 15:42:33
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...

    > Microusb
    Jestem pewnie w mniejszości, ale według mnie w urządzeniach przenośnych w
    ogóle nie powinno się instalować tak delikatnych złącz.
    Kupiłem takie cuś do używania z Automapą i od nowości kabelkowi wsadzonemu
    do microUSB muszę zawsze szukać odpowiedniej pozycji/bocznego naprężenia,
    aby się ładowało.
    To nie jest normalne.
    P.G.

  • 9. Data: 2016-08-17 15:55:15
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 17/08/2016 14:42, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    > Kupiłem takie cuś do używania z Automapą i od nowości kabelkowi
    > wsadzonemu do microUSB muszę zawsze szukać odpowiedniej pozycji/bocznego

    są gniazda micro usb które wytrzymują 50 włożeń i są też takie, które
    wytrzymują 5000. Wszystko jest kewstią ceny

    c.

  • 10. Data: 2016-08-17 16:08:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Ścieżki obrywają się z powodu gmerania wtyczką USB.
    Dosłali fotkę
    http://pokazywarka.pl/9aj0f1/
    Nie znam się na tym zerknijcie proszę