  • 11. Data: 2013-04-27 21:41:02
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 21:20, t? pisze:

    > Zdania zaczynamy wielką literą.

    > A Ty analfabetą?

    > A co mnie obchodzi, o co pytasz? :) To Ci wygląda na helpdesk czy na
    > grupę dyskusyjną?

    skoro nie obchodzi o co pytam,
    to po jaką cholerę odpisujesz?

    daj sobie spokój.

    w gratisie dostaniesz filtr.

    gadacz

  • 12. Data: 2013-04-27 22:02:34
    Od: tá´Ź

    gadacz wrote:

    > skoro nie obchodzi o co pytam,
    > to po jaką cholerę odpisujesz?
    >
    > daj sobie spokój.

    Poprawiam Twoje gimnazjalne błędy.

    > w gratisie dostaniesz filtr.

    Ojejku!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-04-27 22:04:59
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 22:02, t? pisze:

    > Poprawiam Twoje gimnazjalne błędy.

    stanął ci już?

    teraz możesz sobie zwalić.
    idź trollować swoją żonę, albo matkę.

  • 14. Data: 2013-04-27 22:11:08
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 22:04, gadacz pisze:

    > stanął ci już?
    >
    > teraz możesz sobie zwalić.
    > idź trollować swoją żonę, albo matkę.

    i kur.a mać daj sobie spokój.
    zawsze jakiś pacan się musi pojawić
    i gadać głupoty.
    idź na grupę alt.pl.jestem.zjebem.lesnym

  • 15. Data: 2013-04-27 22:18:16
    Temat: Re: Pytanie ...
    Od: "Elkawa" <k...@l...pl>

    Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    Coś ci filtr nie działa :))

  • 16. Data: 2013-04-27 22:21:54
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > tylko o to co jest w temacie i w pierwszej wiadomości.
    >
    > Dlatego więc, jeśli nie masz nic sensownego do napisania,

    Przecież napisał tobie całkiem sensownie.
    Nie powinieneś używać słów, których znaczenia nie znasz.
    A skoro nie znasz znaczenia słów, to skąd wiesz o co pytasz?

  • 17. Data: 2013-04-27 22:44:36
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 22:21, Baczek pisze:

    > Przecież napisał tobie całkiem sensownie.
    > Nie powinieneś używać słów, których znaczenia nie znasz.
    > A skoro nie znasz znaczenia słów, to skąd wiesz o co pytasz?

    ja pierodlę,
    kurwa następny.
    Macie coś z głową? czy mi tylko się wydaje?
    zadałem konkretne pytanie,
    na temat ten zakurwiałej kierownicy,
    więc na chuja odzywa się penerstwo, które
    nie ma w tym dokładnie temacie nic konkretnego do napisania!

    wypierdalaj!

  • 18. Data: 2013-04-27 22:45:04
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 22:18, Elkawa pisze:

    > Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Coś ci filtr nie działa :))

    nie włączył jeszcze...
    zaraz będzie.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 19. Data: 2013-04-27 22:48:19
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 22:44, gadacz pisze:

> [...]
    > na temat ten zakurwiałej kierownicy,
    > więc na chuja odzywa się penerstwo, które
    > nie ma w tym dokładnie temacie nic konkretnego do napisania!

    i tak na marginesie,
    czy takie odpowiedzi twoje i jełopa "to"
    to jakaś zazdrość?
    bo taki mamy zajebany naród? że każdy zazdrości, kto coś ma?
    za drogie to auto? bo was nie stać na takie??
    pytałem grzecznie o opinię w tym temacie,
    a nagle zaczyna się nękanie mojej osoby,
    bo coś nie napisałem poprawnie jak słownik mówi,
    nosz kurwa... nie pytam o czy dobrze zadałem pytanie.

    ogarnijcie się nieco.

    gadacz

  • 20. Data: 2013-04-27 22:58:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-27 22:02, t? pisze:
    > [ciach sranie w banie]

    ja mam i za pewne wiekszosc w dupie jaka litera ktos zaczyna mowic na
    grupie dyskusyjnej
    moze dopierdolil bys sie do tego w okularach na wizji za np (min 1:28)
    http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc
    Zalapal bys sie zamiast motyla, wiekszy pozytek bylby z tej gownianej
    dla zjebanych lemingow audycji

    pasujesz tu jak zwykle z tymi gadkami jak gowno na chodniku lub na
    wiosne na trawniku
    w realu tez tak wszedzie do kazdego sie dopierdalasz gdy nie masz nic do
    powiedzenia w temacie?
    z pewnoscia nie, bo w realu mozna realnie w pape dostac
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl