  • 31. Data: 2013-04-28 00:46:46
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-28 00:33, t? pisze:

    > Czy jest warte, można dyskutować, póki co to cena wywoławcza. :) Ale
    > fakt, że cena z kosmosu, jak na wnętrze rodem z Golfa (tani materiał i
    > plastik).

    > Poza tym obecnie dresiarstwo przerzuciło się z BMW na Audi, więc zaczyna
    > być trochę wstyd...

    nakarmiłeś się?

  • 32. Data: 2013-04-28 00:49:14
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-28 00:33, t? pisze:

> [...]
    > plastik).

    > Poza tym obecnie dresiarstwo przerzuciło się z BMW na Audi, więc zaczyna

    mówisz o sobie?
    nie wiem jakie są trendy obecnie.

  • 33. Data: 2013-04-28 00:56:34
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-28 00:15, t? pisze:
    > Ortografii nie zna, a netykietą się podnieca. Co na to lekarz?
    Tej kiery plastikowej?
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 34. Data: 2013-04-28 01:07:52
    Od: tá´Ź

    gadacz wrote:

    > nakarmiłeś się?

    Ale to przecież Ty tutaj trollujesz.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 35. Data: 2013-04-28 08:42:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > ja pierodlę,
    > kurwa następny.
    > Macie coś z głową? czy mi tylko się wydaje?
    > zadałem konkretne pytanie,
    > na temat ten zakurwiałej kierownicy,
    > więc na chuja odzywa się penerstwo,

    PLONK

  • 36. Data: 2013-04-28 11:16:07
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 22:48:19 +0200, gadacz napisał(a):

    > nosz kurwa

    Noż, nieuku.

    AK

  • 37. Data: 2013-04-28 12:36:52
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-04-27 18:16, gadacz pisze:
    > Witajcie,
    >
    > takie auto dziś oglądałem:
    >
    > http://tinyurl.com/d5gmk7s
    >
    > zastanawia mnie jedna rzecz, dotycząca tej sztuki.
    > Dlaczego nie ma skórzanej kierownicy?
    > Czy przy tej wersji wyposażenia nie powinna być raczej standardem?
    >
    > Czy może podejrzewać, że coś nie tak z tym autem jest?
    >
    > Za odpowiedź z góry dziękuję.
    >
    > pozdrawiam
    > gadacz

    sprawdź po VIN. Zwykle ja strzelą poduszki to i tak wymienia się tylko
    środek, no chyba że przebieg kosmiczny i skóra już była wytarta.
    Patrząc na środek tego auta to akurat zwykła kierownica pasuje - do
    kompletu ze skórzaną kierownicą zwykle jeszcze wchodzi skórzana gałka
    zmiany biegów i skórzana rączka hamulca.
    A z drugiej strony mnie w VAG nic nie zdziwi. A6 z 2011 - fotele
    skórzane ale sterowane ręcznie :). Golf VI jest czujnik zmierzchu który
    działa tylko na podświetlenie licznika ale już świateł mijania (ksenony)
    nie mogli do tego podłączyć.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 38. Data: 2013-04-28 14:47:05
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu>

    > Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup
    > Witajcie,
    >
    > takie auto dziś oglądałem:
    >
    > http://tinyurl.com/d5gmk7s

    [...]

    Tfuuu! Czarne! :(

    R.G.

  • 39. Data: 2013-04-28 14:48:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 28 Apr 2013 12:36:52 +0200, Marcin Jan

    > A z drugiej strony mnie w VAG nic nie zdziwi. A6 z 2011
    > - fotele skórzane ale sterowane ręcznie :)

    W sumie to jest fajne w Audi. Można wybrać każdy element, większość nie
    jest ze sobą powiązana.

    --
    Pozdor Myjk

  • 40. Data: 2013-04-28 16:00:10
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 4/27/2013 6:16 PM, gadacz wrote:
> [...]
    > Czy przy tej wersji wyposażenia nie powinna być raczej standardem?
    >
    > Czy może podejrzewać, że coś nie tak z tym autem jest?

    To wygląda na absolutnego golasa, zero wyposażenia to i taka kierownica,
    myślę że pasuje do siebie - tylko faktycznie cena coś nie taka