  • 21. Data: 2013-10-15 12:47:07
    Temat: Re: Pytanie o pierwszeństwo - grr
    Od: p...@g...com

    -- Maszyna dała kierunek w lewo - z rozpędu błędnie wpisałem "prawo" - sorry za
    zamieszanie. -- Franc

    relax
    policmajster zalozyl ze zona tez zmieniala pas i dlatego klepnal jej wine (mimo p7a
    ktorego znaczenia nie docenil) ja dalbym wspolwine a zobaczymy co powie sad ...

    P.

  • 22. Data: 2013-10-15 12:47:26
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Maszyna dała kierunek w lewo - z rozpędu błędnie wpisałem "prawo" - sorry
    > za zamieszanie.

    czyli wychodzi na to ze zona byla juz na tym pasie jak maszyna zaczela
    zmieniac pas i wjezdzac przed zone?

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 23. Data: 2013-10-15 12:52:49
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 12:47:26 +0200, tck napisał(a):

    > czyli wychodzi na to ze zona byla juz na tym pasie jak maszyna zaczela
    > zmieniac pas i wjezdzac przed zone?
    Żeby być precyzyjnym to żona chciał jechać dalej na wprost lewym pasem
    który przerabia się potem tak jak na rysunku.
    Dzwig z prawego chciał przeciąć przerywaną żeby też wbić się na pas na
    wprost.

    Pewnie policjanci ułatwili sobie zadanie (albo nie posłuchali dokładnie
    żony) i wymyślili że oba pojazdy wbijamy się na ten nieszczęśny pas - wtedy
    faktycznie pojazd zjeźdzający z prawej ma pierwszeństwo.

    --
    Franc

  • 24. Data: 2013-10-15 13:30:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Franc,

    Tuesday, October 15, 2013, 12:43:39 PM, you wrote:

    > Maszyna dała kierunek w lewo - z rozpędu błędnie wpisałem "prawo" - sorry
    > za zamieszanie.

    Czyli zjechała na pas już zajęty przez Twoją żone czy też oba pojazdy
    próbowały zająć ten pas równocześnie - żona zjeżdżając z jeszcze
    bardziej lewego a maszyna ze skrajnego prawego? Bo to dwie różnie
    traktowane sytuacje a Twój malunek bez opisu, który pojazd jest który
    nic nie wnosi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2013-10-15 13:38:14
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 13:30:32 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    > bardziej lewego a maszyna ze skrajnego prawego? Bo to dwie różnie
    > traktowane sytuacje a Twój malunek bez opisu, który pojazd jest który
    Emocje, to człowiek niezbornie się wyraża.
    Na rysunku żona jest "zielona", maszyna "czerwona".

    --
    Franc

  • 26. Data: 2013-10-15 13:42:52
    Od: p...@g...com

    --Żeby być precyzyjnym to żona chciał jechać dalej na wprost lewym pasem który
    przerabia się potem tak jak na rysunku.

    a dokladnie jechala pasem, ktory sie zniknal tzn rozdzielil na dwa

    --Dzwig z prawego chciał przeciąć przerywaną żeby też wbić się na pas na wprost.

    Dzwig z prawego chciał przeciąć p7a, ktora to wyznacza krawedz jezdni

    --Pewnie policjanci ułatwili sobie zadanie (albo nie posłuchali dokładnie żony) i
    wymyślili że oba pojazdy wbijamy się na ten nieszczęśny pas - wtedy faktycznie pojazd
    zjeźdzający z prawej ma pierwszeństwo.

    ale temu przeczy ten fragment:
    "Policja stwierdziła, że linia przerywana P-1a ma taką samą moc jak liia P-7a."

    byc moze sie myle ale dla mnie pojawienie sie p7a "kasuje" pierwszenstwo wynikajace z
    prawej strony, wtedy mamy zwykla zwezke 2->1 i kolizje, wspolwina wychodzi mi tak czy
    inaczej :-)

    P.

  • 27. Data: 2013-10-15 13:46:39
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 04:42:52 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    z prawej strony, wtedy mamy zwykla zwezke 2->1 i kolizje, wspolwina wychodzi mi tak
    Współwina to i tak lepiej niż wyłączna wina :-)

    --
    Franc

  • 28. Data: 2013-10-15 14:25:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Oct 2013 13:46:39 +0200, Franc

    > Współwina to i tak lepiej niż wyłączna wina :-)

    Współwina wyjdzie jak tamten udowodni, że Twoja żona miała szansę zahamować
    jak ten zaczął zmieniać pas, a tego nie uczyniła. I to też przy dużej
    ignorancji sądu. Jakie są uszkodzenia auta?

    --
    Pozdor Myjk

  • 29. Data: 2013-10-15 14:30:35
    Od: p...@g...com

    --Współwina to i tak lepiej niż wyłączna wina :-) -- Franc

    to jest tylko moja teoria ... kluczowe bedzie jak biegly poradzi sobie z
    konsekwencjami przekraczania p7a przez dzwig, polozeniem pojazdow, kolejnoscia
    manewrow itp no i oczywiscie zakladamy ze policmajstrzy sporzadzili bezstronna
    notatke/szkic z miejsca zdarzenia ... tak czy inaczej daj znac jak sie skonczy ...

    P.

  • 30. Data: 2013-10-15 14:46:36
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 14:25:57 +0200, Myjk napisał(a):

> [...]
    > jak ten zaczął zmieniać pas, a tego nie uczyniła. I to też przy dużej
    > ignorancji sądu. Jakie są uszkodzenia auta?
    Ha, co więcej - żona twierdzi, że w końcu stanęła żeby baran wjechał. Stała
    i trąbiła na gościa który wjeźdzając przed nią swoim tyłem zabrał pół
    przodu w C4 (bo zachodzi :-)
    Rozryty błotnik + przedni pas. Klosz od lampy niby cały, ale kto wie co z
    zaczepami. Wypiął się czujnik parkowania z przody - HGW co jeszcze.

    Jutro o 14 w ASO będa oględziny.

    --
    Franc