  • 91. Data: 2012-01-18 16:00:36
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie koniecznie.

    Owszem koniecznie, chyba, ze firma zrezygnuje z wydobycia co wiazaloby sie z
    umoczeniem milionow $.

    sz.

  • 92. Data: 2012-01-18 16:04:42
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A w którym z demokratycznych poza Belgią?

    Np. w Brazylii

    > BTW. myślisz że wynik byłby jakoś inny? Byłoby ze 20% nieważnych głosów a
    > reszta zagłosowałaby podobnie.

    Mysle, ze mogloby byc roznie, moze podobnie a moze skrajnie inaczej. Jednym
    slowem niewiadomo.

    sz.

  • 93. Data: 2012-01-18 16:05:38
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 18/01/2012 08:01, Robek wrote:
    > SZOK !!!
    > Po ile u was jest ???

    ~1.47EURO (Dublin)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 94. Data: 2012-01-18 16:06:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-18 13:25, masti pisze:
    [...]
    > bzdura

    Nie chciałbym w zaburzać Twojego spokoju psychicznego, więc niech Ci
    będzie. Ale gdybyś jednak chciał wniknąć w temat to poczytaj na jakiej
    głębokości idzie rura. Jakie zanurzenie mają większe jednostki. Oraz
    dlaczego polska która chciała pogłębić swój port nie mogła tego zrobić.
    I czym się zakończyły interwencje polaków.

    > a komu oddaliśmy?

    I tym razem nie chcę niczego zaburzać. Poczekamy, zobaczymy ile tego
    gazu łupkowego będzie. Oczywiście nie będziemy wnikać w głupawe
    tłumaczenia rządowych mediów. Po prostu konkretne liczby.

    A.

  • 95. Data: 2012-01-18 16:12:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-18 14:41, Sebastian Kaliszewski pisze:
    [...]
    > To teraz poprzuj to faktami.

    A po co? Ci co nie dają się ogłupiać rządowym mediom znają temat. A
    zwykłego leminga zapatrzonego w tvn,gw itp. i tak nic nie przekona, bo
    nie przyjmuje argumentów z innych źródeł.

    > Komu? Gdzie?

    j.w.

    > A za co?

    Tak nawiasem, łatwo poznać gdy jest jakiś konflikt - Francja się
    poddaje. Właściciele największych złóż gazu łupkowego powiedzieli, że
    nie zamierzają niczego szukać niezależnie, co powiedzą ekologowie itp.

    Co wygląda na sensowną decyzją. Bo poczekają na lepsze czasy. U nas
    wykona się trochę fikcyjnych odwiertów, potem media przekażą, że jednak
    gazu nie ma tyle co przewidywano. Dla zapewnienia dobrego snu lemingom,
    uruchomią kilka wydobyć na niewielką skalę i tyle.

    A.

  • 96. Data: 2012-01-18 16:15:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 15:19:10 +0100 osobnik zwany gregor
    wystukał:

    > Oj boli, boli, że ja mam możliwość kupienia za 2,31 litr benzyny a ty
    > wierny fanatyk Tuskaszenki musisz bulic 5,5 i będziesz, gryzł, kąsał ile
    > wlezie byleby wyjść na swoje. Sam dorośnij i przyznaj, że w Polsce
    > nierząd nie radzi sobie z obecną sytuacją
    >
    > gregor
    to sprawdź jak tania jest ta benzyna zarabiając na białorusi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 97. Data: 2012-01-18 16:15:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-18 13:52, szufla pisze:

    > Otoz to, ale uwierz mi, jego tez to boli. Nawet bardziej, bo na nich
    > glosowal, ale co ma teraz zrobic ?:) Przeciez sie nie przyzna, wiec idzie w
    > zaparte.

    No i zastanawiające są te ciągłe porównania do Białorusi i Rosji. Fakt,
    że kurs w tamtą stronę mamy dość ostry. Krytykować też można coraz mniej.

    A.

  • 98. Data: 2012-01-18 16:18:05
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-18 14:09, Wiesiaczek pisze:

    > Jadę z Tobą, przynajmniej nikt mnie nie będzie wysyłał do Rosji albo na
    > Białoruś.
    > No i nie będę musiał wygrywać wyborów :)

    Sami się prosicie, w demokratycznym kraju nie można krytykować rządu.
    Spójrz na media, one tylko krytykują opozycję.

    > Problem tylko w tym, że tam chyba piją tekilę czy cóś... w każdym razie
    > ciężko będzie przywyknąć :(

    Mają całkiem dobre piwo, Cuzcenia, albo jakoś tak. Do tego jest to
    stolica ziemniaka, dość popularnego u nas warzywa, więc da się żyć:)

    A.

  • 99. Data: 2012-01-18 16:31:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Myjk napisał(a):
    > Także błagam cię, schowaj te głodne kawałki w buty.
    Partia Ci zabroniła racjonalnego myślenia?
    Powiedz to dwóm milionom co wyemigrowało za pracą i jakoś maja w dupie ten polski
    "dobrobyt" i
    sejmowy Muppet Show.
    --
    Krzysiek

  • 100. Data: 2012-01-18 16:41:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    > na partię która tobie się podoba

    Ponieważ widze to tylko w cytacie, to musze tak odpowiedzieć:

    Jak prawie 80% społeczeństwa ma w dupie to, kto nimi rządzi, to niech
    po wyborach nie ma pretensji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl