  • 261. Data: 2012-01-23 11:44:12
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-01-2012 06:34, Wiesiaczek pisze:
    > Chyba masz krosty na mózgu frajerze, a nie rację:)
    > Dawałem sobie świetnie radę w PRL-u i daję, teraz.

    No dawałeś, był lokal w PGRze i robota w chlewie.

    > Więc nie rozmawiaj ze mną o robocie, bo się gówno na tym znasz.
    > Dlatego ja za tydzień zaczynam urlop w Mombasie a Ty będziesz sobie lizał
    > dupy razem z "to" i jemu podobnymi :D

    Ta, w Mombasie - podpierać się na czarnym kutasie.

    --
    Paweł

  • 262. Data: 2012-01-23 11:54:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 10:44, DoQ wrote:

    > No dawałeś, był lokal w PGRze i robota w chlewie.

    > lizał
    >
    > Ta, w Mombasie - podpierać się na czarnym kutasie.

    Daj chłopu spokój, doczekać się już nie może tego lizanie rowów o którym
    ciągle tak pisze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 263. Data: 2012-01-23 12:19:06
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    kamil wrote:

> [...]
    eli-w-polsce-
    mieszka-37-

    > A nie masz czegoś z FAKTu, żeby było jeszcze wiarygodniej?

    > A szkoda, mógłbyś zadzwonić do lekarza w każdej chwili.

    > Idź ty może płacz za minionym ustrojem na jakąś bardziej odpowiednią
    > grupę? pl.sci.psychiatria na przykład?

    PLONK!

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 264. Data: 2012-01-23 12:25:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 11:19, Wiesiaczek wrote:

    > mieszka-37-

    > PLONK!

    Tylko nie to. :(

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 265. Data: 2012-01-23 14:06:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-01-2012 11:54, kamil pisze:
    > Daj chłopu spokój, doczekać się już nie może tego lizanie rowów o którym
    > ciągle tak pisze.

    Racja, niech się nacieszy :)

    --
    Paweł

  • 266. Data: 2012-01-23 17:26:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wiesiaczek

    > (...) skoro mieszkańcy dużego europejskiego kraju musza im te rowy
    > lizać. Ty też je liżesz (...)
    > który ich wyjebie przy najblizszej okazji. (...)
    > dziś jak nie złożysz srajtaśmy na 8 to trafisz
    > palcem w odbyt :) (...)
    > a Ty będziesz sobie lizał dupy razem z "to" (...)

    Wybacz bezpośredniość wieśniaczku, ale czy nie cierpisz czasem na obsesję
    kupy?!

    > Dlatego ja za tydzień zaczynam urlop w Mombasie

    Chyba w srombasie.

  • 267. Data: 2012-01-23 17:31:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Tylko nie to. :(

    Współczuję. Byłoby mi bardzo smutno, gdybym dostał plonka od grupowego
    eksperta analno-fekalnego.

  • 268. Data: 2012-01-23 17:52:04
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    to wrote:

    > begin kamil

    > Współczuję. Byłoby mi bardzo smutno, gdybym dostał plonka od grupowego
    > eksperta analno-fekalnego.

    Ciebie też spuszczam,,,
    Tam w kiblu bedziecie mogli w dalszym ciągu sobie obaj wzajemnie wylizywać,
    ja tego na szczęśćie juz nie zobaczę.

  • 269. Data: 2012-01-23 18:34:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wiesiaczek

    > Tam w kiblu bedziecie mogli w dalszym ciągu sobie obaj wzajemnie
    > wylizywać

    Wiesz, że obsesje analne można leczyć?