  • 191. Data: 2012-01-19 23:51:17
    Temat: Re: [OT] ROPA 6,34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dykus,

    [...]

    > Swoją drogą już od co najmniej dwóch lekarzy słyszałem, jak to
    > przychodzą do niego młodzi, którzy naczytają się w Internecie na forach
    > i którym wydaje się, że wiedzą najlepiej i w zasadzie lekarz jest im
    > potrzebny do wypisywania recept i skierowań. Nie uogólniam.

    Nie jestem młody ale tez uważam, że przeciętny lekarz rodzinny, jesli
    się go nie przyciśnie, to nadaje się jedynie do wypisywania recept i
    skierowań.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 192. Data: 2012-01-19 23:59:58
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    Hmmm mam nadzieje , że jako Polak taki narodowościowiec , nie splamiłes sie
    jazdą germańskim autem, ba sam posiadasz Francuza lub Japońca? Tak? I skoro
    tak nie lubisz Ruskich to czemu kupujesz paliwo n od Bialorusi, przeciez
    posrednio dorabiasz wroga z ktorym twoi pradziadowie wojowali.

  • 193. Data: 2012-01-20 00:03:46
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Nie o to mi jednak chodziło - to był tylko przykład. Chodziło mi o
    > pokazanie, że nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że jeśli nie podoba Ci
    > się czyjaś praca (za którą niektórzy zgarniają sporo pieniędzy), to zrób
    > to lepiej. A jak nie potrafisz to nie narzekaj.
    Wydaje mi się, że nie masz racji, gdyż:
    1) Wybierasz człowieka
    2) Płacisz mu pensję
    A teraz wyobraź sobie, że jesteś szefem.
    Na to zatrudniony przez Ciebie mówi:
    "Jeśli nie podoba Ci się moja praca, to zrób to lepiej, a jak nie potrafisz
    to nie narzekaj!"
    Musiałbym się bardzo powstrzymywać, aby nie sprawdzić,
    jak długo krzesło udźwignie takiego ...
    S.

  • 194. Data: 2012-01-20 00:04:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello aro333,

> [...]
    > tak nie lubisz Ruskich to czemu kupujesz paliwo n od Bialorusi, przeciez
    > posrednio dorabiasz wroga z ktorym twoi pradziadowie wojowali.

    Nie dokarmiaj, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 195. Data: 2012-01-20 00:14:04
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ruskich to czemu kupujesz paliwo n od Bialorusi, przeciez posrednio
    > dorabiasz wroga z ktorym twoi pradziadowie wojowali.

    Obawiam sie, ze musialby w ogole nie jezdzic :P

    sz.

  • 196. Data: 2012-01-20 09:16:09
    Temat: Re: ROPA 6,34 totalny OT
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-19 21:17, gregor pisze:

    > Nigdy niemieckiego się nie uczyłem, widzę, że jesteś przygotowany na
    > przyjęcie armii wyzwoleńczej

    Co by nie mówić, pewne przypadkowe podobieństwo jest:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Bundesarchiv_Bild_
    101I-380-0069-37,_Polen,_Verhaftung_von_Juden,_SD-M%
    C3%A4nner.jpg

    źródło:
    http://www.bild.bundesarchiv.de/archives/barchpic/se
    arch/_1326360857/?search[form][SIGNATUR]=Bild+101I-3
    80-0069-37

    Jak komuś linki się połamały to niech sobie sklei.

    A.

  • 197. Data: 2012-01-20 09:17:40
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-19 14:23, kamil pisze:

    > Ale podasz przykłady tych obniżających podatki? Tylko nie Korwina
    > wyciągającego nierealne pomysły z kapelusza.

    I wyszło szydło z wora. Przed chwilą moralizowałeś o OT, a teraz sam
    uskuteczniasz polityczne dywagacje. Po raz kolejny pokazałeś swoją klasę.

    A.

  • 198. Data: 2012-01-20 09:18:57
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Pan Orban. Opodatkowanie także banków i przedsiębiorców zagranicznych
    > zamiast tylko ich klientów.
    > Ten system ma wadę. Podatki dla ludzi trzeba obniżyć bezpośrednio, a nie
    > pośrednio,
    > choć mam nadzieję, że to tylko przejściowe.

    Nie mów tak, Orban to wróg numer jeden dla narodowych lemingów. Tam
    przecież gospodarka się wali - w tvn ciągle o tym mówią. A to, że ich
    waluta ciągle zyskuje do naszej to jakoś nic nie znaczy;)

    A.

  • 199. Data: 2012-01-20 09:24:32
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-19 15:03, Lewis pisze:
    > W dniu 2012-01-18 09:01, Robek pisze:
    >
    > Ciach cały wątek.
    >

    > Taa kłóćmy się którzy są bardziej chujowi a później obudźmy się z ręką w
    > nocniku i głową dupie.
    >
    > Nasz rząd tak naprawdę to marionetka i moze warto zadbać o nasz własny
    > interes samodzielnie? Media mamy już prywatne i w żaden sposób nie są
    > obiektywne, jeszcze internet jako taki jest wolny ale widząc co się
    > dzieje odnośnie SOPA PIPA i ACTA niedługo będziemy mieli w internecie
    > tylko to na co nam zezwolą.

    Internet w pewnym sensie kończy się. Ustawa umożliwiające zdjęcie
    dowolnej treści z internetu, skutecznie wykończy wszelkie blogi z
    niewygodnymi treściami. Do tego od dłuższego czasu jedyne właściwe media
    wykupują wszystkie większe moderowane fora.

    Problemem pozostaje usenet, bo tu ciężej manipulować, nie da się
    moderować i nie da się wykupić. Ale można powyłączać serwery. I tak tez
    się robi.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 200. Data: 2012-01-20 09:37:26
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-20 09:18, Arek pisze:

    > Nie mów tak, Orban to wróg numer jeden dla narodowych lemingów. Tam
    > przecież gospodarka się wali - w tvn ciągle o tym mówią. A to, że ich
    > waluta ciągle zyskuje do naszej to jakoś nic nie znaczy;)

    A wczoraj w rządowych mediach było wielkie zdziwienie że premier to
    Orbana poparł. Zastanawiali się za to czy to taktyczna zagrywka czy
    zmiana poglądów. :-)