  • 111. Data: 2011-01-13 18:38:24
    Temat: Re: Radio
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Ona chyba na akumulator ..
    >
    > J.

    Fajne. 126 zł
    http://www.shopmania.pl/shopping~online-odtwarzacze-
    mp3-i-mp4~kupowac-cassette-adapter-mp3-player-for-ca
    rs-reads-sd-mmc~p-2115220.html

  • 112. Data: 2011-01-14 08:24:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-13 14:03, *mz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Czy, któryś z tych nowych typów radia będzie pasował do Zafiry A ? Podaj
    > jakieś nazwy modeli jak możesz.

    Z nowych - nie.
    Gdzieś mi się kiedyś obiło o uszy o wstawieniu radia z Vectry C
    (przedliftowej) do Astry I, ale nie mogę teraz znaleźć. Zresztą to
    specjalnie trudne być nie powinno, bo to generacja jeszcze przed CAN. W
    tym czasie występowała zmieniarka, ale bez mp3.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 113. Data: 2011-01-14 17:16:58
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-01-13 14:12, Waldek Godel pisze:
    > Więc czemu do PSA, VW i pierdyliarda innych
    > marek kupisz dodatki udające zmieniarkę bez żadnego problemu, a do Opla
    > dopiero do modeli od 2007 roku w górę?

    Nie tylko opel, problem braku interfejsu występuje również np. w legacy
    IV gen przed FL (po FL radio czyta mp3). Subaru lame?

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 114. Data: 2011-01-14 19:35:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 17:16:58 +0100, czak norris napisał(a):

    > Nie tylko opel, problem braku interfejsu występuje również np. w legacy
    > IV gen przed FL (po FL radio czyta mp3). Subaru lame?

    Raczej exotic...
    Co by nie mówić, zrobienie specjalnego interfejsu do Subaru nie wróży
    sukcesu finansowego takiego produktu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 115. Data: 2011-01-18 01:09:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 11:52:48 +0000, Waldek Godel wrote:

    >ROTFL...

    Mozna rotfl, ale wystarczy ze jest tam cyfrowa transmisja dzwieku ze
    zmieniarki do radyjka i juz masz jak wyzej.

    J.

  • 116. Data: 2011-01-18 01:13:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 01:09:44 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mozna rotfl, ale wystarczy ze jest tam cyfrowa transmisja dzwieku ze
    > zmieniarki do radyjka i juz masz jak wyzej.

    Wtedy będzie kosztował 50 zł, za to plajerek z SD/USB będzie sporo tańszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 117. Data: 2011-01-18 01:27:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 13:12:39 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Odpowiedź "nie wprost" - dzieciaki mają mikrowieżę która czyta MP3 i
    >własnie dziś idzie w odstawkę. Bo nikomu nie chce się bawić w wypalanie
    >płyt, kaset też już nikt od lat nie słucha. Wolę parę innych funkcji, w tym
    >gniazdo USB i kart SD.

    Ale na SD/USB tez trzeba zapisac, a wczesniej sciagnac/spiracic lub
    skonwerowac.
    Wypalanie to juz najmniejszy problem .. choc trzeba przyznac ze taki
    zniechecajacy :-)

    >I jak już napisałem wcześniej - nawet z USB nie chciałoby mi się bawić w
    >samochodzie. Skąd miałbym wiedzieć wychodząc z auta, czy najdzie mnie
    >później ochota wgrania czegoś, czy nie? Bez sensu.

    Tym bardziej - wyciagasz pamiec, zabierasz do domu i zmieniasz.

    klopot jedynie w tym ze typowy "pen usb" wystaje i grozi zlamaniem.

    >Wolę miec kabelek do telefonu, w telefonie mam sporą pamięć, jak mnie

    I to jest o tyle dobre ze nie trzeba dwa razy nagrywac, zeby sluchac w
    samochodzie i poza nim

    >najdzie ochota posłuchania czegoś innego niż radio, to podpięcie telefonu
    >zajmuje dokładnie tyle samo co podpięcie USB.

    Ale kablownia sie juz robi. Gdyby tak radio potrafilo przez BT, i moze
    nawet nie tylko udawac sluchawki, ale siegac do plikow przez OBEX.

    >Przy czym w zdecydowanej większości przypadków jest łatwiej wybrać katalog
    >i utwór na ekranie telefonu niż z poziomu przycisków i menu radia
    >samochodowego

    A to juz roznie bywa, szczegolnie czasie jazdy.

    J.