  • 51. Data: 2011-01-12 18:31:14
    Temat: Re: Radio
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 09:34, mz pisze:
    > Witam
    > Posiadam w swojej Zafirze A oryginalne radio z Opla (kaseciak). Zastanawiam
    > się nad zmianą na mniej oryginalne za to z możliwościa słuchania płyt i
    > odtwarzania np muzyki, audiobooków z pendrive - wejście USB.
    > Nie oczekuje bajerów lecz funkcjonalności i łatwej obsługi.
    > Na stronie http://www.euro.com.pl/ widze radia z USB już za niecałe 200 zł
    > (chce wydać max 300 zł)
    > Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

    Chcesz dobre radio zmienić na jakiś chiński badziew? Kto Ci tak doradził?

    Najlepiej wstaw sobie zmieniarkę do płyt. Za 300-400 zł kupisz już
    przyzwoitą zmieniarkę.

    Chyba, że też nie masz słuchu tak jak większość i nie zależy Ci na
    normalnym dźwięku to kup sobie transmiter fm i słuchaj empetrzy. <lol>

  • 52. Data: 2011-01-12 18:45:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 17:17:29 +0100, Papkin wrote:
    >Moze jakis producent juz doszedl do wniosku ze CD to uzywaja starzy dziadowie a
    >kazdy inny kart SD? Tansze o rzad wielkosci, nie pada laser, dostep znacznie
    >szybszy a pojemnosci astronomiczne... jesli jeszcze radia z samym SD znanych
    >marek to mzonka to wez kenwooda.

    Producenci tez dojrzeli i takich radyjek jest pelno. Moze nie na SD, a
    na USB.

    >Transmiter i wszelkie adaptery kasetowe to tez lipa, ja nie lubie duzo
    >podlaczania i ustawiania. Wsiadam, wkladam panel (mini pen drive nie musisz w
    >ogole wyciagac z radia) i jade.

    Ale jakie duzo ?
    Wsiadasz, podlaczasz kabelek do telefonu naciskasz dwa przyciski i
    gramy. Przy transmiterku (a sa modele na USB/SD) podobnie - wsiadasz,
    wlaczasz radio na pamiec nr 1 i gra. no dobra, moze trzeba wcisnac w
    zapalniczke, bo inaczej ukradna.

    Dalej zaczynaja sie klopoty - np telefon sie rozladowuje i jeszcze
    trzeba ladowarke podlaczyc ..

    J.

  • 53. Data: 2011-01-12 18:47:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 16:49:17 +0100, Jakub Witkowski wrote:
> [...]
    jazdy (oczywiście nie mówię o snobach, którzy poziomem wzmocnienia zagłuszą każdy
    szum, razem z własnym myślami) to już problem nie do przeskoczenia?

    >Ale jaki problem? Przecież Mateusz pisze wyraźnie że JF ma rację.
    >I że do dosłyszenia jakiejkolwiek różnicy potrzebowałby superwarunków...

    I bezposredniego porownania, bo inaczej nie slychac zadnej ulomnosci
    :-)

    J.

  • 54. Data: 2011-01-12 19:54:07
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Excite" <n...@n...pl> wrote in message

    > Wątpię w to no ale jak dla Ciebie jest lepiej niż stacje radiowe to ok.
    > Dla mnie taki adapter to jest dobry do słuchania co najwyżej mowy ale nie
    > muzyki. Jakość starego kaseciaka kuje w uszy, rozwiązanie tylko dla ludzi
    > nie ceniących jakości audio czyli na zasadzie byle grało.

    Pasmo przenoszenia glowicy magnetofonowej jest zdecydowanie lepsze, niz
    pasmo przenoszenia glowicy radiowej. Wiec przyzwoicie wykonana
    kaseta-adapter bedzie lepsza niz transmiter FM i stacje radiowe.

    --
    Axel

  • 55. Data: 2011-01-12 20:19:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 11:23:01 +0100, z wrote:
    >Jeśli masz wagon oryginalnych płyt to inna rozmowa.
    >Dla mnie CD to przeżytek. 2-4 gigowa karta w telefonie i żyć nie
    >umierać.

    Apetyt rosnie w miare jedzenia .. 4G to sporo za malo :-)

    >W dodatku radio w telefonie ma rds

    No , te samochodowe czasem tez miewaja, do tego maja tez lepszy
    wyswietlacz :-)

    >i lepszy dźwięk

    A to juz roznie bywa, bo antene ma gorsza.

    >a jak ktoś
    >dzwoni to z buta masz info i gotowy do działania zestaw głośnomówiący.

    Czasem zle dziala, a czasem to wada :-)

    J.

  • 56. Data: 2011-01-12 20:31:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Excite pisze:

> [...]
    > nie muzyki. Jakość starego kaseciaka kuje w uszy, rozwiązanie tylko dla
    > ludzi nie ceniących jakości audio czyli na zasadzie byle grało.

    Dwie głowice mam wydłubane i sztywno umocowane na stałe. Standardowo
    może to faktycznie gorzej działa. Fakt faktem że jest to lepsze od
    oryginalnego transmitera SE i na pewno nie gorsze od normalnego FM.
    Jeśli dobrej jakości kaseta magnetofonowa z prawidłowo ustawioną głowicą
    w odtwarzaczu jest dla ludzi którym słoń nadepnął na ucho to nie mam
    więcej pytań.

  • 57. Data: 2011-01-12 20:59:33
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Chyba, że też nie masz słuchu tak jak większość i nie zależy Ci na
    > normalnym dźwięku to kup sobie transmiter fm i słuchaj empetrzy. <lol>

    No w audi X1230 to masz zmieniarke na 10plyt... wypadasz blado z tym swoim 3
    plytowym badziewiem.

    Kto normalny wpakuje kase w wielka zmieniarke za ktora ma markowe radio +wielka
    pamiec usb?

    Ludzie nie pie... glupot. Zmieniarki sa dobre dla szpanerow i dobrych aut na
    hydropneumatycznym zawieszeniu :)

    Na 16GB pendrive wielkosci kciuka zmiescisz kazda zmieniarke tj jej zawartosc
    :) i kto bedzie gramocil bagaznik lub schowek i ciagnal kable?

  • 58. Data: 2011-01-12 21:11:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Producenci tez dojrzeli i takich radyjek jest pelno. Moze nie na SD, a
    > na USB.

    Nie dojrzeli do tego by wyj... na smietnik histori caly mechanizm CD, przeciez
    to sporo kosztuje (lasery, silniczki, precyzyjne mechanizmy, zawieszenia, oj a
    ile miejsca to zajmuje - radio musi miec wiecej blachy by to opakowac).
    Starszej plyty CDR juz mi nie czytal w zimie (TOC read error czy cus). Mam tez
    puga z 2004 no i radio to kaseciak, trzymali sie przy tym wynalazku jak wariaci
    masakraaaaaaa. Ze radio fajnie zintergrowane w zwyswietlaczem to nie wywale
    zreszta jedzi nim glownie kobieta (tylko radio slucha i jest ok).

    Karta mikroSD wielkosci kciuka i gniazdko za 10centow _w panelu_. Takiego cuda
    nie widzialem ale nie siedze w rynku car audio. Radio mialoby wymiary manty (tj
    polowa normalnego radia ISO 1U). Bylo lzejsze, tansze(!) a do tego 16GB
    pamieci... aha wiecej miejsca zostaje na panelu na wieksze przyciski lub
    wiekszy wyswietlacz! Za oszczednosc mozna dodac zestaw bluetooth...

    Jedynie co widzialem to dosc drogie radia z CD+SD. A ja chce tylko SD!

    Pendrive ma jedna wade, u mnie pasazer moze kolanem wylamac z korzeniami
    kazdego pendrive i jego gniazdko. Stad mini pendrive snippy ale ten tez swoje
    kosztuje. Takze calosc wychodzi dosc drogo choc jest juz "uzywalne".

    A tu jeszcze ktos sie upiera przy zmieniarce CD :E

    > Dalej zaczynaja sie klopoty - np telefon sie rozladowuje i jeszcze
    > trzeba ladowarke podlaczyc ..

    No i dodac rozdzielacz gniazdka zapalniczki, do tego ladowarka do GPS,
    ladowarka do komorki i wszystko z innymi koncowkami bo producenci to dupki
    (niby mieli juz stosowac jedno gniazdko usb ale czy tak jest tego nie wiem bo
    na razie starcza mi kormoka sprzed kilku lat).

  • 59. Data: 2011-01-12 21:12:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > A czy są adaptery kasetowe ze slotem na kartę SD
    > czy tylko z kabelkiem ?

    jakosc jest dosc podla, zapomnij o takim rozwiazaniu no i wiecznie walajace sie
    kable.

  • 60. Data: 2011-01-12 21:16:44
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Jedynie co widzialem to dosc drogie radia z CD+SD. A ja chce tylko SD!

    tez poszukuje takiego radia i jedyne co udalo mi sie znalezc to jakies syfy
    za stowke w norauto. aha i szukam tez radio ktore nie ma pokretla do
    glosnosci a przyciski +/- i tez nie istnieja.