  • 81. Data: 2011-01-13 00:29:53
    Temat: Re: Radio
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 21:28:25 +0100, z wrote:
    >Etam...

    Mam 4GB to wiem :-P

    J.

  • 82. Data: 2011-01-13 00:35:27
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ludzie, ale wy tak powaznie ? Nie wyobrazam sobie jak trzeba sp*
    > odtwarzacz zeby byly wyrazne roznice..

    Piszesz jakbys nie wiedzial co chinczycy potrafia sprzedawac, tania koncowka
    mocy ktora latwo przesterowac i juz mamy znieksztalcenia na wielkim poziomie,
    zle poprowadzone masy i szum +dziwne dzwieki przedostajace sie do glosnikow. To
    ja w porownaniu do Ciebie nie znam sie na elektronie a wierze w to :P

    Dalem przyklad radia DAX (logo takie same jak kosmetyki kobiety, tez DAX... ja
    p*** moze w sklepie pewnego dnia znajde parówki DAX). UKF na postoju bylo OK,
    nic nie szumialo, dosc dobrze lapalo nawet slabe stacje ale jezdzac po
    Wroclawiu co jakis czas cyk, pyk nawet trudno to okreslic. Gdzie powstawal ten
    "syfek dzwiekowy" i dlaczego tego nie wiem. Co ciekawe to radio mialo
    ZAROWECZKI z kondonikiem pomaranczowym w celu podswietlenia panelu (warto
    sprawdzic czy taki DALCO tak nie ma). Grzalo sie to konkretnie szczegolnie w
    lecie no i przepalalo. Dlaczego chinczyk nie zastosowal diod to tylko on wie.
    Kilka zaroweczek wymienilem, pozniej dalem sobie spokoj bo gwinty w miekkim
    plastiku sa z grubsza jednorazowego uzycia :/

  • 83. Data: 2011-01-13 00:41:59
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nie posiadam 3 płytowego badziewia cieniasie. Tylko 12 płytowy badziew
    > (którego nawet na oczy nie widziałeś dzieciaku).

    hihi

    Moze ty jest tym gosciem z Wroclawia co czasami na TVN turbo pokazywal swoje
    car audio (tj to co wyszlo z jego firmy, taki wesoly ziomek)? On to mial
    gadane... kazdego bogatszego klienta namowi pewnie na najdrozszy sprzet i
    swiecaca na niebiesko "zabudowe" a na koniec ostro skasuje i wmowi mu ze
    uslyszy roznice miedzy dobrym mp3 a plytka CD z najnowszej zmieniarki na 10 CD
    :D

    > Wystarczy 6 płytowa zmieniarka.

    No i segregator do kompletu plyt, do tego urzadzenie do polerowania plyt raz na
    kwartal.

    > Dla normalnego dźwięku.

    Na szczescie Pan Bog nie wyposazyl mnie w sluch absolutnie doskonaly. Podobno
    sa tacy co twierdza ze winyl to winyl a CD sie nie umywa.

    > Widać, że nie masz pojęcia co to znaczy dobry dźwięk audio.

    Cale szczescie bo do pelni szczescia musialbym wydac dwa razy tyle co na auto
    hehe.

  • 84. Data: 2011-01-13 00:50:05
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Daj spokój, tragedia.
    >
    > We wszystkich tanich gównach są takie same lasery

    w zadnym z tych sprzetow nie ma CD...

    > i najtańsze podzespoły, nie uzyska się z tego żadnego dźwięku.

    to na pewno

    > nie mówią nic nt tego na jakich parametrach robili odsłuch.

    jasne, uznaniowe. Albo zatrudnic do testu dwoch audio zboczencow albo testowy
    WAV i miernik spekturum podpiety bezposrednio do wyjscia na glosnik no ale
    autobild musialby podrozec zeby takie testy byly oplacalne co nie?

    > gówniane radio ma filtry, które dają niby bas, niby sopran, niby
    > przestrzeń... A w porządnym radiu typu Nakamichi nie ma czegoś
    > takiego, bo to zbędne gówno, zbędny bajer dla pseudo klientów, którzy
    > nie wiedzą co to jest CAR AUDIO.

    http://allegro.pl/nakamichi-cd300-mp3-jak-nowy-i1410
    507992.html

    ojej ale wystaje poza kieszen, nowe ktos wystawil za 1500+, sprzet dla
    prawdziwych konserow siedzacych w swoim samochodzie na parkingu i onanizujacych
    sie muzyka z CD-Audio ;) Bo jak jedziesz samochodem to musisz miec naprawde
    dobra droge i naprawde dobry woz by szum i stuki nie zaklocaly rozkoszy
    plynacej z nakamisi. Takze jesli ktos przerabia auto na komore do odsluchu to
    jego sprawa, ja autem jedze :)

  • 85. Data: 2011-01-13 01:02:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 11:37, Maciek pisze:

    > Rowniez mialem JVC - kaseciaka, chwalilem sobie. Uwierz z transmiterem
    > naprawde swietnie dzialal.

    Lol

    > No i tutaj nie do konca sie zgodze.

    To zobacz co to medion.

    > Mialem przez pewien czas Kenwooda,
    > krotki czas :-]. W ciemno radia juz nie kupie.

    Kenwood to jedno z lepszych.

  • 86. Data: 2011-01-13 01:04:03
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 12:06, krzysiek82 pisze:

    > a co ja mam powiedzieć, mam clariona za 700zł i syf straszny ta marka
    > obniżyła poziom w ostatnim czasie lub przeniosła jakość do wyższego
    > pułapu cenowego. Gdy głośność ustawiona jest prawie na minimum głośniej
    > słychać szumy z końcówki mocy niż muzykę. Ale na JVC i Blaupunktach się
    > nie przejechałem. Alpine też będzie ok ale nie wiem czy za 300zł auto
    > wątku coś kupi.

    Widzisz.. Ja mam radyjko Clariona, kupiłem je 3 lata temu za 1500 zł i
    bije na głowę JVC i Blaupunkta. Niestety radyjko leży w szafce i się
    marnuje... Zapewniam Cie, że szumów nie słychać...

  • 87. Data: 2011-01-13 01:36:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 01:02:08 +0100, Filip KK wrote:

    >To zobacz co to medion.

    take srednia chinska jakosc.
    Ktos sie nie boi na to dac gwarancji.

    J.

  • 88. Data: 2011-01-13 07:26:30
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    > Ludzie, ale wy tak powaznie ? Nie wyobrazam sobie jak trzeba sp*
    > odtwarzacz zeby byly wyrazne roznice..

    Różnice sa bardzo wyraźne, jeżeli podkręcisz choć trochę głosność - w
    syfiastych budżetówkach zniekształcenia zabijają dźwięk już w połowie skali
    głośności (lub wcześniej). Do tego od razu słychać różnice w spektrum (o ile
    masz ten sam zestaw głośników) - ustawiasz wszysko na "0" (wysokie, niskie)
    i wiesz od razu, co to warte - albo gra jak powinno (naturalnie), albo
    brzęczy jak puszka do konserw czy głos z zaświatów.
    Jak można tych różnic nie słyszeć?

    MW

  • 89. Data: 2011-01-13 09:12:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 00:35:27 +0100, Papkin wrote:

    >Piszesz jakbys nie wiedzial co chinczycy potrafia sprzedawac,

    Wykonawstwo to tam faktycznie czasem przerasta moje wybrazenia, ale z
    drugiej strony - komputer mam chinski..

    >tania koncowka
    >mocy ktora latwo przesterowac i juz mamy znieksztalcenia na wielkim poziomie,

    To sie misci w sp* - napiecie wiadomo jakie jest i trzeba dobrac
    odpowiedni scalak. A scalaki robi sie przeciez w Malezji :-)

    >zle poprowadzone masy i szum +dziwne dzwieki przedostajace sie do glosnikow.

    Owszem, ale poki nie ma zewnetrznej zmieniarki to tez trzeba
    zlekcewazyc podrecznikowe uwagi.

    RDS przelaczal na lepsza stacje ?

    J.

  • 90. Data: 2011-01-13 09:12:27
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Chyba, że też nie masz słuchu tak jak większość i nie zależy Ci na
    > normalnym dźwięku to kup sobie transmiter fm i słuchaj empetrzy. <lol>

    Jak sie tak znasz to dobrze wiesz, ze aby uzyskac "normalny" dzwiek to ta
    rozmowa powinna sie zaczac od tego jak przerobic blaszano-plastikowa
    konserwe drzwi aby zagra jak kolumna. Dopiero potem mozna rozmawiac o
    radiach, zmieniarkach itd. No ale w tym watku nie chodzi o rozwiazania z
    przedzialu za tys. zl. a o rozwiazanie budzetowe dajace subiektywny dla
    autora watku poziom zadowolenia ze sprzetu i jego funkcjonalnosci.