  • 91. Data: 2011-01-13 09:41:45
    Temat: Re: Radio
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 12 Sty, 14:51, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Wed, 12 Jan 2011 05:16:41 -0800 (PST), Adam Adamaszek napisa (a):

    > Nie m w, e Opel wymy li zmieniark dopiero w XXI wieku...

    Nie chodzi o zmieniarke, a interfejs. Do starszych Opli nie ma nic.

    pozdr
    AA

  • 92. Data: 2011-01-13 10:00:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-12 21:16, marek pisze:

    > aha i szukam tez radio ktore nie ma pokretla do glosnosci a przyciski +/- i tez nie
    istnieja.

    Czemu??? Mam z przyciskami (pioneera) i żałuję że nie ma zwykłej gałki.
    Pokrętłem głośność ustawia się szybciej, precyzyjniej, intuicyjnie.

  • 93. Data: 2011-01-13 10:04:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-12 22:01, marek pisze:

    > dla mnie pokretlo nie jest intuicyjne, przyciski wrecz przeciwnie.

    Jest wielu ludzi z lateralizacją skrzyżowaną - jak moja żona, musi zawsze
    pomyśleć, zanim pokręci w lewo lub prawo bo nie ma intuicyjnego rozróżniania
    kierunków. Może to to?

    A przyciski... podgłaśniam, ech ciut za dużo, gdzież ten przycisk
    od ściszania? Aaa trafiłem... ech nie, ten był od zmiany stacji,
    może lepiej rękawiczki zdejmę... bum! :)

  • 94. Data: 2011-01-13 10:06:18
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Jak już decyduje sie raczej na Alpine CDE-101R . Sklep Euro przedstawiłem
    jako przykładowy (nie wiem czy tam kupie) ale sieć sklepów, która mam w
    swojej okolicy i oni jako jedyni nie wstydzą sei swoich cen - podają je na
    stronie www. Ani Avans, Media Markt, Media Expert itp (w mojej okolicy) nie
    podają tych cen na www.

  • 96. Data: 2011-01-13 10:38:59
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Jest wielu ludzi z lateralizacją skrzyżowaną - jak moja żona, musi zawsze
    > pomyśleć, zanim pokręci w lewo lub prawo bo nie ma intuicyjnego
    > rozróżniania
    > kierunków. Może to to?

    nie :P
    po prostu jak jade po dziurach to ciezko precyzyjnie krec ic pokretlem, a
    jesli jest jeszcze wielofunkcyjne(wciskane i przelacza zrodlo dzwieku) to
    szlag mnie trafial. w starym pionku byly dwa wielkie przyciski plus i minus
    i po prostu sie trzymalo wcisniete :)

    > A przyciski... podgłaśniam, ech ciut za dużo, gdzież ten przycisk
    > od ściszania? Aaa trafiłem... ech nie, ten był od zmiany stacji,
    > może lepiej rękawiczki zdejmę... bum! :)

    nieprawda. popatrz na stare pioneery kasetowe.
    http://www.audiophile.pl/upload/Car%20audio/Pioneer/
    Pioneer%20kaseta/Pioneer%20KEH-8600.jpg
    takie cos szukam :D ale chyba dlugo nie znajde.

  • 97. Data: 2011-01-13 11:20:03
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-13 09:12, Maciek pisze:

    > Jak sie tak znasz to dobrze wiesz, ze aby uzyskac "normalny" dzwiek to
    > ta rozmowa powinna sie zaczac od tego jak przerobic blaszano-plastikowa
    > konserwe drzwi aby zagra jak kolumna. Dopiero potem mozna rozmawiac o
    > radiach, zmieniarkach itd. No ale w tym watku nie chodzi o rozwiazania z
    > przedzialu za tys. zl. a o rozwiazanie budzetowe dajace subiektywny dla
    > autora watku poziom zadowolenia ze sprzetu i jego funkcjonalnosci.

    Do normalnego dźwięku to jeszcze daleka droga... Kable, głośniki,
    wygłuszenia, nośnik, wzmacniacz, sterownik, kondensatory, etc.
    W tym wątku chodzi o _możliwość_ odsłuchu czegoś, co nie nazywa się
    odbiornikiem fal radiowych. Uzyskiwanie odsłuchu z transmitera daje dużo
    gorszy efekt jak standardowy odbiornik fm. To tak, jakby płytę CD okroić
    z jakości w 75%.

  • 98. Data: 2011-01-13 11:52:07
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Do normalnego dźwięku to jeszcze daleka droga...

    To w takim razie chyba zdajesz sobie sprawe, ze pojecie normalnego dzwieku
    nie miesci sie w max 300zl. a autor watku nie zamierza wywalac chorendalnych
    sum aby do tego dazyc.

    > W tym wątku chodzi o _możliwość_ odsłuchu czegoś, co nie nazywa się
    > odbiornikiem fal radiowych.

    Ale nie jest napisane, ze nie moze byc odbierane przez fale radiowe czy
    kaseto-adapter.

    >Uzyskiwanie odsłuchu z transmitera daje dużo gorszy efekt jak standardowy
    >odbiornik fm.

    Przy instalacji blacho-puszko-plastiko glosnikowej i dobrym transmiterze
    watpie. Nie mowiac juz, ze do audiobookow cudow nie trzeba. Transmiter jest
    tania alternatywa, ktora moze w zupelnosci wystarczyc.

  • 99. Data: 2011-01-13 12:32:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 00:41:45 -0800 (PST), Adam Adamaszek napisał(a):

    > Nie chodzi o zmieniarke, a interfejs. Do starszych Opli nie ma nic.

    Przykro mi. Wychodzi, że jaka firma, taka oferta dodatków.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 100. Data: 2011-01-13 12:36:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 11:32:27 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Przykro mi. Wychodzi, że jaka firma, taka oferta dodatków.

    Albo po prostu Ople bardziej zaawansowane i interfejs nie jest taki
    prosty i nie moze kosztowac 10 zl :-P

    J.