  • 1. Data: 2018-12-02 16:19:10
    Temat: Radio VOLKSWAGEN kod czy nie?
    Od: Bok <a...@g...com>

    kupiłem samochód VW z 2011 jest tam fabryczne radio, obecnie radio
    działa i wszystko jest OK ale boje się odłączać akumulator bo radio może
    się zakodować.
    Podobno niektóre fabryczne radia komunikują się z komputerem samochodu i
    same pobierają sobie kod odkodowując się...

    Czy to prawda, jak to potwierdzić, Radio to RCD200 CD/MP3 VW POLO

  • 2. Data: 2018-12-03 09:05:01
    Temat: Re: Radio VOLKSWAGEN kod czy nie?
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 02.12.2018 o 16:19, Bok pisze:
> [...]
    > same pobierają sobie kod odkodowując się...
    >
    > Czy to prawda, jak to potwierdzić, Radio to RCD200 CD/MP3 VW POLO

    Nie wiem, jak w VAGu, ale w Oplu jest coś takiego jak karta kodowa,
    można ją uzyskać w każdym serwisie (ale nie od ręki), o ile jesteśmy
    właścicielami danego auta.

  • 3. Data: 2018-12-03 11:40:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BQB" napisał w wiadomości grup

    >Nie wiem, jak w VAGu, ale w Oplu jest coś takiego jak karta kodowa,
    >można ją uzyskać w każdym serwisie (ale nie od ręki), o ile jesteśmy
    >właścicielami danego auta.

    Przy czym u mnie w Oplu 2007 radio i komputer sie jakos komunikuja ze
    soba i karty nie trzeba.
    Za to przy wymianie trzeba zaprogramowac i radio i komputer ...

    J.

  • 4. Data: 2018-12-03 18:44:58
    Od: Bok <a...@g...com>

    > Nie wiem, jak w VAGu, ale w Oplu jest coś takiego jak karta kodowa,
    > można ją uzyskać w każdym serwisie (ale nie od ręki), o ile jesteśmy
    > właścicielami danego auta.

    na pewno odpłatnie, zaczytanie kodu z czipa w radiu 50zł, na allegro
    nowe takie samo radio 220zł z kodem