  • 11. Data: 2014-07-21 21:56:25
    Temat: Re: Radio - słabo gra
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Aha czyli jednak słaby sygnał dociera do radia. Blaupunkty słyna z
    > dobrej czułosci. To przetestuj numer z drutem.

    Spróbuje i bede sie zastanawiał co dalej :)

    :)

  • 12. Data: 2014-07-21 22:41:48
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > nie wiem ale wymiana była własnie dlatego, ze jakosc była niezadowalająca.
    > W aucie był oryginalny blaupunkt, a ze wpadł mi w rece nowszy blaupunkt to
    > wymieniłem, myslac, ze to moze wina radia.
    > Jest odrobine lepiej, ale nadal do ideału wiele brakuje.

    Radio podaje zasilanie do wzmacniacza zamontowanego w podstawie anteny.

  • 13. Data: 2014-07-24 07:03:14
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    W dniu 2014-07-21 22:41, NetiaAbonent pisze:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Radio podaje zasilanie do wzmacniacza zamontowanego w podstawie anteny.

    Tak jak koledzy mówili zacznij od podpięcia nawet kawałka druta
    bezpośrednio do odbiornika i sprawdź jaki jest efekt.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-07-24 11:06:31
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Einstein" <e...@0...pl>

    > Tak jak koledzy mówili zacznij od podpięcia nawet kawałka druta
    > bezpośrednio do odbiornika i sprawdź jaki jest efekt.

    Po co ? Myślisz, że ma dwa radia uszkodzone ?

  • 15. Data: 2014-07-25 21:55:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jul 2014, NetiaAbonent wrote:

    > Użytkownik "Einstein" <e...@0...pl>

    > Po co ? Myślisz, że ma dwa radia uszkodzone ?

    Myśli, że pytający ma dwa dobre radia.
    Tylko sygnału nie mają.
    I jest wysoce prawdopodobne, że ma rację.
    Skąd teza, że skoro wypada podpiąć *antenę* to uszkodzone jest *radio*?

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2014-07-25 23:38:44
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Myśli, że pytający ma dwa dobre radia.
    > Tylko sygnału nie mają.
    > I jest wysoce prawdopodobne, że ma rację.

    Więc po co to sprawdzać ? Niech sprawdzi zasilanie wzmacniacza antenowego.

    > Skąd teza, że skoro wypada podpiąć *antenę* to uszkodzone jest *radio*?

    Czyja ?