  • 1. Data: 2014-07-18 18:58:55
    Temat: Porsche, auto za setki tysięcy, a jednak się psuje jak każdy...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Porsche Panamera w najbogatsza wersji. Obecnie prawie dwa lata i na
    koncie już trzecia podróż na lawecie do serwisu (tym razem silnik prykać
    zaczął i moc stracił). No cóż, a myślałem, że jak się już tyle na auto
    wydaje to to nie jest jedynie pancerne...

    --
    anacron

  • 2. Data: 2014-07-18 20:35:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-18 18:58, anacron wrote:
> [...]
    > zaczął i moc stracił). No cóż, a myślałem, że jak się już tyle na auto
    > wydaje to to nie jest jedynie pancerne...

    A to nie Ferdinand był autorem pomysłu, żeby skupować swoje samochody ze
    szrotów i jeśli jakaś część była w dobrym stanie to znaczy, że można
    było należy (i w przyszłości nalezy) ją wykonać taniej? ;)

    Shrek

  • 3. Data: 2014-07-18 20:47:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.07.2014 20:35, Shrek pisze:

    > A to nie Ferdinand był autorem pomysłu, żeby skupować swoje samochody ze
    > szrotów i jeśli jakaś część była w dobrym stanie to znaczy, że można
    > było należy (i w przyszłości nalezy) ją wykonać taniej? ;)

    Eeeee, to było w Mercedesie po tym, jak przez 124-ki serwisy prawie
    splajtowały. :)

    --
    anacron

  • 4. Data: 2014-07-18 23:03:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-18 20:47, anacron wrote:

    > Eeeee, to było w Mercedesie po tym, jak przez 124-ki serwisy prawie
    > splajtowały. :)

    To Ferdi dożył 124? ;)

    Shrek