-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ewa" <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5804ce29$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
<5809dcca$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<580a5989$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<nuir87$5c7$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re:
Date: Mon, 24 Oct 2016 01:18:30 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 80
Message-ID: <580d4542$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 217.96.255.122
X-Trace: 1477264706 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 217.96.255.122:11171
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239321
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:nuir87$5c7$1@node1.news.atman.pl...
>>[...]
>>Potem wprowadziłam *19*25# i odpowiedź była też taka jak
>>przewidywałeś, to znaczy, że polecenie zostało przyjęte.
>>Ale po wybraniu numeru z komórki nie było żadnego dzwonka,
>>czyli że nawet nie wiedziałabym że ktoś dzwoni, natomiast tekst
>>o możliwości zostawienia wiadomości był słyszany natychmiast.
>>Nie próbowałam, ale jest to chyba to samo co *21*...ze strony
>>podanej przez Ircysa.
>>Nagrałam wiadomość. Po kilku minutach telefon zadzwonił i zostałam
>>powiadomiona o "próbie połączenia", a zostawiona przeze mnie
>>wiadomość nie została mi odczytana. Równocześnie otrzymałam SMS
>>na komórkę z informacją, że wiadomość nie została zostawiona.
>>Trochę to dziwne.
> Zestaw procedur sterujących do realizacji usług dodatkowych, dostępnych w
> cyfrowych systemach komutacyjnych
> eksploatowanych w sieci PSTN/ISDN TP S.A.
> Załącznik do zarządzenia nr 48
> Dyrektora Pionu Sieci TP S.A.
> - Tadeusza Grucy
> z dnia 12 marca 2004 r.
>
> 1.25. Zmiana opóźnienia w usłudze przekierowania wywołań przy braku
> odpowiedzi (patrz uwaga */)
> Skrót nazwy usługi - TCFNR
> Nazwa w języku angielskim - No Reply Timer (CFNR - Timer)
> Kod dostępu do usługi - 19 (65)
> Rejestracja - *19(*KW)*NRT#
> Sprawdzenie - danych (dokładne) (*#19*NRT#)
> statusu (ogólne) - *#19#
>
> NRT (No Repy Timer) - dwucyfrowa wartość czasu opóźnienia w usłudze CFNR.
> Zakres wartości: od 05 sek do 60 sek. Czas opóźnienia ustawiany ze skokiem
> 1
> sek
> (KW) - to hasło, jeżeli wymagane
>
> Uwagi:
> */ W okresie przejściowym dopuszcza się stosowanie kodu dostępu
> stosowanego
> już w pewnych systemach komutacyjnych, o wartości 65.
> Zakres czasów NRT: od 5 - 60 sek., ze skokiem 1 sek.
> Wartość domyślna (defaultowa) czasu opóźnienia dla wszystkich abonentów
> danej centrali, w czasie wprowadzania niniejszego dokumentu do stosowania
> w
> TP S.A., wynosi (wynosiła) 25 sek. Obsługa centrali powinna mieć możliwość
> zmiany ustawienia tego czasu (wartości domyślnej) dla wszystkich abonentów
> w
> danej centrali.
> W przypadku niewłaściwej składni sekwencji sterującej lub niewłaściwego
> zakresu wartości czasu opóźnienia NRT (poza zakresem: 05 - 60 - za
> wyjątkiem
> wybranych wartości do celów specjalnych), powinna zostać zachowana wartość
> poprzednia czasu opóźnienia, a użytkownik powinien uzyskać odpowiednią
> informację o nieprawidłowości (np. zapowiedź słowna o treści: "błędy w
> wybieraniu").
> Zaleca się, by istniała możliwość ustawienie wartości domyślnej ("powrotu"
> do wartości domyślnej) czasu opóźnienia, obowiązującej aktualnie w TP S.A.
> (np. dla użytkowników nie znających aktualnej wartości tego czasu). W tym
> przypadku, proponuje się wykorzystanie jednej z wartości czasu NRT z poza
> zakresu: 05 - 60, np. 99, 00 (zalecana wartość 00 i zastosowanie
> opcjonalne
> sekwencji: (*19*00#)).
>
> Usługa powinna być udostępniona (aktywowana) abonentom, którzy mają
> uaktywnioną usługę CFNR- Call Forwarding No Reply.
> Przekierowanie wywołań przy braku odpowiedzi.
> Kod dostępu do usługi - 61
Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź.
Wg tego co cytujesz wprowadzenie *19*25# powinno dać oczekiwanie
25 sekund, a nie 0 sekund, jak to się dzieje w moim telefonie. Ponadto,
pomimo zostawienia wiadomości w telefonie nie jest ona cytowana,
a SMS podaje, że w ogóle nie została pozostawiona.
Pozdrawiam
Ewa
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.16 19:25 Telejack
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
- Ciekawe numery 2023
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-29 Warszawa => Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa <=
- 2024-04-29 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-04-29 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-04-29 Warszawa => Google Ads Freelancer <=
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=