eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ewa" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5804ce29$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <5809dcca$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <580a5989$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nuir87$5c7$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re:
    Date: Mon, 24 Oct 2016 01:18:30 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 80
    Message-ID: <580d4542$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 217.96.255.122
    X-Trace: 1477264706 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 217.96.255.122:11171
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239321
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:nuir87$5c7$1@node1.news.atman.pl...
    >>[...]
    >>Potem wprowadziłam *19*25# i odpowiedź była też taka jak
    >>przewidywałeś, to znaczy, że polecenie zostało przyjęte.
    >>Ale po wybraniu numeru z komórki nie było żadnego dzwonka,
    >>czyli że nawet nie wiedziałabym że ktoś dzwoni, natomiast tekst
    >>o możliwości zostawienia wiadomości był słyszany natychmiast.
    >>Nie próbowałam, ale jest to chyba to samo co *21*...ze strony
    >>podanej przez Ircysa.
    >>Nagrałam wiadomość. Po kilku minutach telefon zadzwonił i zostałam
    >>powiadomiona o "próbie połączenia", a zostawiona przeze mnie
    >>wiadomość nie została mi odczytana. Równocześnie otrzymałam SMS
    >>na komórkę z informacją, że wiadomość nie została zostawiona.
    >>Trochę to dziwne.

    > Zestaw procedur sterujących do realizacji usług dodatkowych, dostępnych w
    > cyfrowych systemach komutacyjnych
    > eksploatowanych w sieci PSTN/ISDN TP S.A.
    > Załącznik do zarządzenia nr 48
    > Dyrektora Pionu Sieci TP S.A.
    > - Tadeusza Grucy
    > z dnia 12 marca 2004 r.
    >
    > 1.25. Zmiana opóźnienia w usłudze przekierowania wywołań przy braku
    > odpowiedzi (patrz uwaga */)
    > Skrót nazwy usługi - TCFNR
    > Nazwa w języku angielskim - No Reply Timer (CFNR - Timer)
    > Kod dostępu do usługi - 19 (65)
    > Rejestracja - *19(*KW)*NRT#
    > Sprawdzenie - danych (dokładne) (*#19*NRT#)
    > statusu (ogólne) - *#19#
    >
    > NRT (No Repy Timer) - dwucyfrowa wartość czasu opóźnienia w usłudze CFNR.
    > Zakres wartości: od 05 sek do 60 sek. Czas opóźnienia ustawiany ze skokiem
    > 1
    > sek
    > (KW) - to hasło, jeżeli wymagane
    >
    > Uwagi:
    > */ W okresie przejściowym dopuszcza się stosowanie kodu dostępu
    > stosowanego
    > już w pewnych systemach komutacyjnych, o wartości 65.
    > Zakres czasów NRT: od 5 - 60 sek., ze skokiem 1 sek.
    > Wartość domyślna (defaultowa) czasu opóźnienia dla wszystkich abonentów
    > danej centrali, w czasie wprowadzania niniejszego dokumentu do stosowania
    > w
    > TP S.A., wynosi (wynosiła) 25 sek. Obsługa centrali powinna mieć możliwość
    > zmiany ustawienia tego czasu (wartości domyślnej) dla wszystkich abonentów
    > w
    > danej centrali.
    > W przypadku niewłaściwej składni sekwencji sterującej lub niewłaściwego
    > zakresu wartości czasu opóźnienia NRT (poza zakresem: 05 - 60 - za
    > wyjątkiem
    > wybranych wartości do celów specjalnych), powinna zostać zachowana wartość
    > poprzednia czasu opóźnienia, a użytkownik powinien uzyskać odpowiednią
    > informację o nieprawidłowości (np. zapowiedź słowna o treści: "błędy w
    > wybieraniu").
    > Zaleca się, by istniała możliwość ustawienie wartości domyślnej ("powrotu"
    > do wartości domyślnej) czasu opóźnienia, obowiązującej aktualnie w TP S.A.
    > (np. dla użytkowników nie znających aktualnej wartości tego czasu). W tym
    > przypadku, proponuje się wykorzystanie jednej z wartości czasu NRT z poza
    > zakresu: 05 - 60, np. 99, 00 (zalecana wartość 00 i zastosowanie
    > opcjonalne
    > sekwencji: (*19*00#)).
    >
    > Usługa powinna być udostępniona (aktywowana) abonentom, którzy mają
    > uaktywnioną usługę CFNR- Call Forwarding No Reply.
    > Przekierowanie wywołań przy braku odpowiedzi.
    > Kod dostępu do usługi - 61

    Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź.
    Wg tego co cytujesz wprowadzenie *19*25# powinno dać oczekiwanie
    25 sekund, a nie 0 sekund, jak to się dzieje w moim telefonie. Ponadto,
    pomimo zostawienia wiadomości w telefonie nie jest ona cytowana,
    a SMS podaje, że w ogóle nie została pozostawiona.

    Pozdrawiam
    Ewa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: