  • 21. Data: 2009-06-17 17:27:20
    Temat: Re: 1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jacek pisze:
> [...]

    Mnie to się otwiera w WMP i oczywiście nie działa. Dlaczego to się otwiera
    w WMP, co?

    --
    animka

  • 22. Data: 2009-06-17 21:28:45
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Uczelnia? Ja pisze o szkolach podstawowych/srednich
    > i czasach gdy posiadacz 65XE rzadzil podworkiem... ;)

    Ale nie musisz kryc nazwy :)

    ATARI rulez !!!

    Pozdrawiam
    Michal

  • 23. Data: 2009-06-17 21:29:45
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie to się otwiera w WMP i oczywiście nie działa. Dlaczego to się otwiera
    > w WMP, co?

    O to powinnas zapytac na grupie windowsowej, nieprawdaz??

    Pozdrawiam
    Michal

  • 24. Data: 2009-06-17 21:51:47
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytania
    > z kursu dla kasjerek w supermarkiecie...
    > Ciekawy jestem, jak sie do tego odniesiesz:)

    Ja bym powiedzial, ze nie nadaje sie na kasjerke :)

    a tak powaznie - pytania sa rowniez niezrozumiale/niejasne dla
    informatykow...
    Z tego co przeczytalem, moge powiedziec, ze w pelni poprawne sa 2-3
    pytania - pozostale sa albo nieprecyzyjne, albo maja bledy
    merytoryczne/skladniowe/literowe

    Jesli na poczatku dodamy, ze chodzi o accessa, to liczba wzrosnie do
    kilkunastu :) Bo do innych baz danych niekoniecznie to pasuje...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 25. Data: 2009-06-17 23:29:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Michal AKA Miki pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > O to powinnas zapytac na grupie windowsowej, nieprawdaz??

    Tam nie będą wiedzieli. Chyba, że Ty teraz odpiszesz mi w tym temacie na
    tamtą grupę, ok?

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-06-19 23:01:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Jun 2009, Jan Strybyszewski wrote:

    > i7/Phenom Celeron/Sempron

    Ale najtańsze powinny być chyba 8080 - bo 4004 będzie już chyba na
    tyle rzadki, że drogi, no nie? ;)

    > PCI PCIE oraz na szostke .... ISA EISA VLB AGP

    Jak "na szóstkę" to jeszcze PCI-X
    W aktualnie produkowanych płytach występuje częściej od wszystkich
    wymienionych "na szóstkę" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2009-06-22 10:39:48
    Od: "Asia" <a...@a...as>

    Dziękuję wszystkim za pomoc :).

    Te prześmiewcze i te merytoryczne.

    Jeśli chodzi o wykładowcę to poniżej są dane:

    Dr inż. Anna HARASIEWICZ-MORDASEWICZ

    Wydział Ekonomii i Zarządzania

    http://www.lazarski.pl/wykladowca_opis.php?id=49

    Dziękuję,
    Asia.

  • 28. Data: 2009-06-23 07:06:26
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Asia pisze:
    > Dziękuję wszystkim za pomoc :).
    >
    > Te prześmiewcze i te merytoryczne.
    >
    > Jeśli chodzi o wykładowcę to poniżej są dane:

    Zmień szkołę, chyba że lubisz jak wyciągają ci z kieszeni kasę i nic w
    zamian nie dają. Szkoła to taki sam biznes jak sklep warzywny. Liczy się
    zrobienie kasy i obrobienie jak największej ilości klientów. A obcinają
    koszty zatrudniając niekompetentnych i nie przygotowanych do nauczania
    ludzi.

  • 29. Data: 2009-06-25 00:21:46
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zrobienie kasy i obrobienie jak największej ilości klientów. A obcinają
    > koszty zatrudniając niekompetentnych i nie przygotowanych do nauczania

    Cicho, ona ucieka przed wojskiem :D

    Pozdrawiam
    Michal