  • Data: 2018-09-30 15:04:40
    Temat: Re: 1080@100Hz
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/30/2018 4:20 AM, Marcin Debowski wrote:
    > No i mam wrażenie, że z tą kamerą slow-motion to też może nie być tak
    > łatwo, bo jeszcze nie tak dawno takie 100/200kl/s wymagało buforowania
    > co ogrniczało długość do kilku-kilkunastu sekund. Trochę wątpie aby $20
    > kamera umożliwiała ciągły zapis 100-200kl/s w przyzwoitej jakości.
    > Ale już np. Gopro Hero6 ma takie tryby:
    > 1080p120
    > 1080p240
    > 2.7K120

    Takie tryby ma nawet kamera za $18. Problem m jest jakość, ale ona jest
    denna nawet w normalnym FHD@50p. Więc dennośc zapisu FHD slowmotion
    wynika z denności ogólnej.

    Jesli weźmiesz przyzwoita kamerę taka jak gopro albo xiaomi to
    slowmotion nie rózni się jakościowo jakoś znacząco od normalnego trybu.
    Pamiętaj że te kamery często już potrafią kompresować 4K@50 więc
    zrobienie FHD@200 nie rózni się znacząco moca obliczeniową. Matryce
    wyrabiają z tego co piszą w datasheetach, da się wyciągać co drugi pixel
    przy 200Hz.