  • Data: 2018-10-01 01:39:22
    Temat: Re: 1080@100Hz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-30, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Takie tryby ma nawet kamera za $18. Problem m jest jakość, ale ona jest
    > denna nawet w normalnym FHD@50p. Więc dennośc zapisu FHD slowmotion
    > wynika z denności ogólnej.

    Chyba "supersedes" nie dotarł, bo dalej tez o tym pisałem.
    A takie tanie kamerki to są w stanie w ogóle zrzucać na kartę z taką
    prędkością w trybie ciągłym?

    > Jesli weźmiesz przyzwoita kamerę taka jak gopro albo xiaomi to
    > slowmotion nie rózni się jakościowo jakoś znacząco od normalnego trybu.
    > Pamiętaj że te kamery często już potrafią kompresować 4K@50 więc
    > zrobienie FHD@200 nie rózni się znacząco moca obliczeniową. Matryce
    > wyrabiają z tego co piszą w datasheetach, da się wyciągać co drugi pixel
    > przy 200Hz.

    Zgadza się, ale poza wspomnianym wczesniej zhakowaniem za duzo nadziei
    bym nie miał. To już może lepiej jakiś Canon? Dla wielu aparatów jest
    CHDK a niektóre modele oferowały zdaje się slow motion.

    Nb. jak zarzuciłem w google canon "100 fps" to wylazło, że w kwietniu
    Canon mocno się chwalił nową wysokoczułą matrycą cmos 100fps więc może
    jest i nadzieja bo widać, że nad tym pracują. Oby się to wszystko nie
    skończyło jak z 3D.

    --
    Marcin