  • Data: 2014-09-02 16:54:05
    Temat: Re: 12-letnie opony - co z tym zrobić?
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem identyczne odczucia. Na suchym obleci, ale na mokrym to już średnio.

    Jestem prawie w takiej samej sytuacji, tzn. moje Seicento ma teraz przebieg ok. 45
    tys. km, przez 9 lat prawie caly czas stalo w garazu, a od ponad 2 lat jezdze srednio
    intensywnie na tych starych oponach. Mimo stosunkowo nieduzego przebiegu,
    niewielkiego zuzycia planuje wkrotce zmienic opony na nowe, bo na mokrej nawierzchni
    trzeba byc bardzo ostroznym. Nawet przy umiarkowanie dynamicznym ruszaniu na mokrej
    nawierzchni kola traca przyczepnosc.

    Przy okazji podlacze sie pod ten watek i zapytam. Czy takie opony:
    http://www.ceneo.pl/2159507
    sa dobrym wyborem? A jesli nie te, to jakie mozecie polecic?

    Darek