  • Data: 2014-09-19 10:32:54
    Temat: Re: 125 ccm na 'B'
    Od: Poldek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra wrote:

    > Ci dla których motocykl jest taki atrakcyjny, to w znakomitej większości
    > sobie zrobili kat A (albo nawet jeździli bez).
    >
    > A ilość ludzi którzy by chętnie kupili motocykl, ale powstrzymuje ich
    > brak prawa jazdy myślę że jest znikoma.
    >
    > Może gdyby były jakieś wypożyczalnie takich motocykli, no to może by się
    > pojawiło trochę takich okazjonalnych jeźdźców.

    Obstawiam, że w takiej np. Warszawie w przyszłym sezonie pojawi się
    sporo 125-tek, bo jest dużo ludzi, dla których zakup takiego motorka
    finansowo nie jest problemem, mają już auto, ale chcieliby ominąć korki.
    Wcześniej nie kupowali motocykla, ponieważ za dużo zawracania gitary z
    robieniem od nowa kursu i egzaminu na kat. A.
    Nie całkiem bez znaczenia jest też fakt, że przystąpienie do procedury
    na kat. A wiąże się z potencjalnym ryzykiem utraty kat. B, jeżeli na
    egzaminie teoretycznym delikwent wykaże się niewiedzą. Dla takiego
    człowieka utrata B jest nie do przyjęcia. A jeśli ktoś zdawał egzamin
    kilkanaście lat temu, to żeby zdać dziś teorię musi spędzić sporo czasu
    na nauce...