  • Data: 2014-08-28 17:14:54
    Temat: Re: 1984
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "PiteR" X...@l...net

    > To źle uważa. Kryzys spowodował wzrost wartości
    > pieniądza. Ludzie nie chcą go wydawać na głupoty.
    > Tymbardziej że nawigacja gada gdzie fotoradary stoją.

    IMO policja mogłaby współpracować ze źródłami i zamiast
    fotoradarów, stawiać fałszywe informacje o fotoradarach.
    Ostatecznie nie o to chodzi, aby zebrać szmal, ale
    o bezpieczeństwo, a to wzrasta bez względu na to,
    czy zbyt szybko jadący człowiek zwolni z powodu
    radaru, czy z innego powodu.

    Można też inaczej organizować ruch, czyniąc drogi
    szybszymi (poprzez eliminację niepotrzebnych
    sygnalizacji) i bezpieczniejszymi.

    > Teraz żelazne biznesy padają. Wszędzie pełno wolnych
    > lokali do wynajęcia.

    Zwalniają lokale, bo PKB rośnie -- to jasne. ;)
    I ja obserwuję zjawisko ,,lokal do wynajęcia''...

    > Jakbym więcej zarabiał to wykładałbym na mandaty.

    I miałbyś powód do przekraczania dozwolonej
    szybkości -- czas to pieniądz.

    > "Przeprowadzona w 2014 roku kontrola NIK-u wykazała,
    > że ponad 30 proc. interwencji na podstawie obrazu
    > z takich kamer dotyczy nieprawidłowo zaparkowanych
    > pojazdów."

    A pozostałe 70%?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'