  • Data: 2014-08-28 02:54:22
    Temat: Re: 1984 ... więcej ..
    Od: "Feliks54" <v...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości
    news:53fd91e8$0$2367$65785112@news.neostrada.pl...

    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpiec
    zniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wi
    adomosc.html?ticaid=11356a

    Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
    Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
    Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji
    i błyskawiczne, dotkliwe karanie.

    > Jesteśmy my, bydło do dyscyplinowania i oni.

    Nic na to nie poradzę, że jesteś bydło. Współczuję.
    "Oni" to są ci których wybrałeś, lub inni wybrali za ciebie.

    > Im wszystko wolno,

    Bzdura. Im wolno więcej, ale nie wszystko.
    Obowiązuje zasada : Co wolno wojewodzie, to nie tobie
    smrodzie.

    > a ich w
    > miejscu publicznym nawet nie wolno nam podsłuchać.

    Wolno, wolno, i są podsłuchiwani. Oczywiście nadal obowiązuje zasada :
    Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.