  • Data: 2016-07-03 05:15:11
    Temat: Re: 2 debili byłoby mniej.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2016 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie wyjasniłes powodu plonka (nie uwazasz, ze kierowca był debilem czy
    > tylko nie podobał ci sie styl odpowiedzi Danka) wiec włos sie troche na
    > plecach zjezył na mysl, ze to mogło byc to pierwsze.

    Jakbyś czytał cytaty to byś wiedział.
    Już nie raz tłumaczyłem, że odpowiadam TYLKO na to co cytuję, a nie coś
    co się wydarzyło na grupie kilka lat wcześniej.
    Życzenie komuś czegoś złego, tylko za to że ma jakieś swoje zdanie
    zasługuje na natychmiastowy strzał w pysk - tutaj musiało wystarczyć
    spuszczenie wody w kiblu po delikwencie.