  • 11. Data: 2019-06-27 08:25:18
    Temat: Re: 20 sekund
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, June 27, 2019, 7:32:25 AM, you wrote:

    > Moze i dobrze zyja, ale jezdzi sie ch* :-)

    Szwajcaria ma niewiele ponad 200 km w najszerszym miejscu. Na takie
    odległości można jeździć z ograniczeniem do 120.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2019-06-27 12:22:03
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-06-26 o 15:02, Myjk pisze:
    > Wed, 26 Jun 2019 14:10:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Optymalna, tj. najbardziej bezpieczna i komfortowa. Owszem, jeżdżę, ale
    > przy zapierdalaczach którzy na 140 chcą jechać 200 to nie jest proste.

    > Z powodów bezpieczeństwa na drodze chcę ich "ukarać".

    Wystarczy prosty pomiar odcinkowy prędkości na takich, nie trzeba od
    razu zmniejszać do 120, zresztą na S masz 120 i zapierdalaczy tam nie
    brakuje. Gdyby zapierdalaczy zmusić by nie przekraczali 140 to by było
    bardziej komfortowo dla tych co 120 sobie jadą.

  • 13. Data: 2019-06-27 12:27:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    >Szwajcaria ma niewiele ponad 200 km w najszerszym miejscu. Na takie
    >odległości można jeździć z ograniczeniem do 120.

    Ale z nieprzyjemnoscia :-)
    Ile miales do JG i z jaka predkoscia jezdziles ? :-P

    J.

  • 14. Data: 2019-06-27 13:30:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, June 27, 2019, 12:27:40 PM, you wrote:

    > Ale z nieprzyjemnoscia :-)
    > Ile miales do JG i z jaka predkoscia jezdziles ? :-P

    Stare czasy - dzisiaj się już nie da tak szybko jeździć. Do JG
    regularnie 2 godziny było. Ale rekord to Bolesławiec Śląski. Zrobiony
    Polonezem jeszcze. 205 km w 1:35. Z tego 160 km A4. Ale wtedy miałem
    solidny wiatr w plecy. No i te 20+ lat temu nie było takiego ruchu jak
    dzisiaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2019-06-27 21:47:50
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    trzeba było cichego diesla kupić a nie takie pudełko ;)

    w UK jest niecałe 120km/h. Nie przeszkadza mi to na co dzień (pracodawca
    płaci za wleczenie się, a prywatnie jak będziesz jechał 130 to policja
    nie zatrzyma), ale trasa Polska-UK jest zawsze najbardziej męcząca po
    brytyjskiej stronie. Jazda 117km/h na dłuższą metę jest dużo bardziej
    nużąca (przynajmniej dla mnie)

    Lukasz

  • 16. Data: 2019-06-28 08:20:55
    Od: p...@g...com

    --Jazda 117km/h na dłuższą metę jest dużo bardziej nużąca (przynajmniej dla mnie)

    wlaczasz autopilota i drzemka :-)

  • 17. Data: 2019-06-30 19:39:31
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 28.06.2019 o 07:20, p...@g...com pisze:
    > --Jazda 117km/h na dłuższą metę jest dużo bardziej nużąca (przynajmniej dla mnie)
    >
    > wlaczasz autopilota i drzemka :-)

    no z autopilotem jak najbardziej miałoby sens.
    A co do filmu z wątku (całego nie oglądałem ale chyba dobrze zrozumiałem
    intencje autora) - myślę że gostek z filmu błędnie założył 'minimum 20
    sekund' zamiast 'maksimum 20 sekund'. W DE nie ma podanego czasu
    wyprzedzania się przez TIR'y? bo opcja 'jak nie wyprzedzisz w minutę to
    nie wyprzedzaj' albo 'jak będziesz jechał dłużej niż 20 sekund to zmień
    pas na maksymalnie prawy' jest sensowniejsza niż 'na wyprzedzającym
    pasie pozostań minutę' i 'dopiero po dwudziestu sekundach możesz zmienić
    pas na wolniejszy'. Założenia autora jak dla mnie całkowicie bez sensu,
    często mogę kogoś przepuścić mając mniej niż 20sekund i nie puszczając
    nawet nogi z gazu.

    Lukasz

  • 18. Data: 2019-07-01 08:06:05
    Od: p...@g...com

    --W DE nie ma podanego czasu wyprzedzania się przez TIR'y?

    jest 45s

[...]

    masz obowiazek zjechac na prawy o ile bedziesz tam pozostawal co najmniej 20s,
    ogranicza to skakanie po pasach i wymusza plynnosc jazdy, zapierdalaczy olewa sie
    nawet w Niemczech gdzie nie obowiazuje ograniczenie predkosci

    --Założenia autora jak dla mnie całkowicie bez sensu, często mogę kogoś przepuścić
    mając mniej niż 20sekund i nie puszczając nawet nogi z gazu.

    mozesz ale nie musisz, sprawny kierowca to potrafi a melepeta niech lepiej zostanie
    na lewym :-)