-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: megrimsES <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 3 lata jak z bicza strzelił - chwalę się.
Date: Tue, 30 Sep 2014 22:19:12 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 28
Message-ID: <m0f37u$a67$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m0cidg$82e$1@usenet.news.interia.pl> <x...@n...atman.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs515005.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1412108351 10439 31.61.130.254 (30 Sep 2014 20:19:11
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Sep 2014 20:19:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.1.2
In-Reply-To: <x...@n...atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545601
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-30 o 22:08, Rafał Grzelak pisze:
> megrimsES wrote:
>
> [...]
>
> mialy byc smieszne filmiki z autostrady
>
>
Mam porównanie: CL600 waży ponad 2 tony, jebnięcie
ma (517KM i 840Nm) do tego wieeeelkie kowadło
z przodu i zawieszenie hydrauliczne ABC. Można taką
szafą jechać 250 autostradą i auto jest całkowicie
przyklejone do drogi, nic się nie trzęsie, stabilnie
i pewnie się prowadzi.
911 turbo, które również jebnięcie ma waży pół tony
mniej. w CL z tyłu 275 na 20" w Turbinie z tyłu 305
na 19". Ceramika lżejsza - mniejsza masa wirująca.
W 911 zawias jest koszmarnie twardy. Czuć każdą
nierówność drogi. Przy prędkości 250 trzeba na
prawdę mocno trzymać kierownicę.
Jak ktoś nakręci sam z ręki filmik 911 przy prędkości
250-300 km/h to stawiam 0.7 jacka danielsa. Z odwagę.
Ja tam pierdolę i oszukać przeznaczenie 17 kręcić nie
będę.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.09.14 22:19 LEPEK
- 30.09.14 22:21 megrimsES
- 30.09.14 22:56 tá´Ź
- 01.10.14 00:32 k...@g...com
- 01.10.14 16:49 Cavallino
- 01.10.14 22:14 tadzik
- 02.10.14 06:53 depros
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=