  • 11. Data: 2012-10-19 14:50:04
    Temat: Re: 4e romet
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-19 14:37, T. pisze:

    > Jest napisane, że zasięg to 180 km, a koszt akumulatorów - 7,5 tys.
    > Można wszystko policzyć, o ile za rok. np. unia wymyśli, że nie wolno
    > dawać akumulatorów kwasowych tylko Li_Jon za 50 tys. do takiego autka.
    > Można zostać z ręką w nocniku...
    > T.

    Bez przesady! Akumulator kosztuje tylko 2 tys zł. A nie 5,5 tys.

  • 12. Data: 2012-10-19 14:53:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Filip <b...@m...pl> writes:

    > Ja bym chciał aby producent podał jaki jest pobór prądu. Każdy może

    Przecież podaje. :)

    Pełne naładowanie to jakieś 15 kWh.

    MJ

  • 13. Data: 2012-10-19 15:10:53
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Przecież podaje. :)
    >
    > Pełne naładowanie to jakieś 15 kWh.

    No to mamy haczyk.
    Przy 0,59 zł to jest 8,85 zł. a nie 6 zł.

  • 14. Data: 2012-10-19 15:18:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-10-19 14:37, T. pisze:

    >Bez przesady! Akumulator kosztuje tylko 2 tys zł. A nie 5,5 tys.

    9 aku rozruchowych po 150Ah to tak raczej 4000, a "lepsze" musza byc
    drozsze :-)
    Chyba ze to jakies 6V, ale watpie, bo mi te 12V pasuje.

    Moc 5.5kW ... nie, tym sie nie da jezdzic, nawet w korkach :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-10-19 15:39:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Filip <b...@m...pl> writes:

    > No to mamy haczyk.
    > Przy 0,59 zł to jest 8,85 zł. a nie 6 zł.

    Ale za jednym naładowaniem przejedziesz do 180 km, nie 100 km.

    MJ

  • 16. Data: 2012-10-19 15:41:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > 9 aku rozruchowych po 150Ah to tak raczej 4000, a "lepsze" musza byc
    > drozsze :-)
    > Chyba ze to jakies 6V, ale watpie, bo mi te 12V pasuje.

    8V. Wszystko jest w sieci...

    > Moc 5.5kW ... nie, tym sie nie da jezdzic, nawet w korkach :-)

    No co, jak na motorower, to chyba może być?

    MJ

  • 17. Data: 2012-10-19 15:56:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    8V. Wszystko jest w sieci...

    >No co, jak na motorower, to chyba może być?

    Jak na motorower o masie 100kg z kierowca to moze i tak, ale jak na
    samochod o masie 900kg, to bardzo zle.

    Maluchowi juz dynamiki po miescie brakuje, a przeciez ma dwa razy
    wiecej mocy i jest lzejszy.

    J.

  • 18. Data: 2012-10-19 15:59:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, October 19, 2012, 3:56:40 PM, you wrote:

> [...]
    > samochod o masie 900kg, to bardzo zle.
    > Maluchowi juz dynamiki po miescie brakuje, a przeciez ma dwa razy

    Są "motorowery" z karoserią niewiele mniejszą od Cieniasa, pędzone
    silniczkiem spalinowym 49ccm i jakoś jeżdżą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2012-10-19 16:20:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Są "motorowery" z karoserią niewiele mniejszą od Cieniasa, pędzone
    > silniczkiem spalinowym 49ccm i jakoś jeżdżą.

    Podaj ze dwa przykłady i będziemy kwita.

    --
    MN

  • 20. Data: 2012-10-19 16:29:59
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Ale za jednym naładowaniem przejedziesz do 180 km, nie 100 km.

    Wiesz jak producenci podają "zasięg" .. Sprawdź w swojej książce ile
    powinieneś przejeżdżać na baku i porównaj to ze spalaniem "rzeczywistym".