  • Data: 2019-10-07 03:43:18
    Temat: Re: 6G
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5d934ea7$0$532$6...@n...neostrada.pl

    > A _my_ tu w Polsce ciągle czekamy na G1, tak żeby był/ła/ło dostępny/a/e

    Powiem więcej -- w WielkoPolsce. ;)

    > bez wychodzenia na balkon i bez zakłóceń na tym balkonie.

    Może należało przetestować telefon przed qpnem?
    Pożyczyć od kogoś (wiem -- nie pożyczasz, bo nie
    jesteś menelem) kto używa lub umówić się ze sprzedawcą
    na przetestowanie? -- może qpić via net z możliwością
    odsyłki?...

    -=-

    Może warto pociągnąć net po FiuFiu i skorzystać w razie
    ciężkich dni z 2nr?...

    Można pogadać z zakładem energetycznym lub innym kimś,
    kto zarządza słupami; można pogadać z sąsiadami...
    APki można zenergetyzować akumulatorami i słoneczkiem
    tak, by nie wymagały ani odrutowania, ani częstego
    zasilania...

    Koszt urządzeń (433 Mb/s) i montażu szacuję na pół tałzena
    złotówek; kosztu dzierżawy słupów itp. -- nie znam.

    Mnie na razie zadawala mostek 54 Mb/s na 2.4 Ghz.
    Kosztował mnie ćwierć tałzena razem z montażem
    i funkcjonuje już ponad osiem lat. Za domowy net
    nie płacę od wiosny 2008 roku -- ponad 11 lat.

    -=-

    Ponoszę same straty! Z Orange przeskoczyłem do Play, bo nierozważnie
    uruchomiłem ,,jeden numer za darmo'', co skróciło czas życia wychodnego
    do 30 dni, przez co nie wyczerpałem pełnych 30 dni 100 złych na gadanie
    przez miesiąc i 2 GB przez rok...

    Bez tego ,,jednego numeru'' mógłbym trzymać nr w Orange dowolnie długo...

    Wcześniej nie uruchomiłem pakietu za 3 złe, który przedłużyłby moją
    obecność w VM o rok i na miesiąc by dał wychodne innego numeru...
    Tu strata jest taka sobie, bo miesięcznie telefon pożera około
    gigabajta, a VM dawał tylko 300 MB...

    Muszę być uważniejszy...
    [choć na razie me straty wypełzają mi na dobre, i nie o to
    pełza, że straty pomniejszają saldo konta Millennijnego
    o imieniu 'Dobre'...]

    Pomarańczowe bonusy chyba tylko do końca października...
    [ciekawe, jakie będą później...]

    Jeszcze nie było mnie (w mej osobie) w A2M...
    Być może też skuszę się na Plusa, ale nie teraz...

    -=-

    Jakie jeszcze warto przetestować sieci?

    Orange i Play wyglądają przyzwoicie. :)

    -=-

    Kiedy wreszcie będą powszechne eSIMy?
    Czy jeden sprzętowy telefon obsłuży naraz 16 nrów telefonu?

    --