  • 11. Data: 2009-01-22 08:39:27
    Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: Arni <a...@n...spam>

    morghul pisze:

    > Oj... ja to wiem ;) Podoba mi się owijanie wydechów taśmą i nie tego sie
    > czepiam, tylko tego przepięknego druta ;)

    a mógł trytytką przyłapac ))

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2009-01-22 09:54:51
    Temat: Re: &#8222;Per aspera ad astra&#8221; - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > a mógł trytytką przyłapac ))

    Hehhe ;) to juz by było mistrzostwo ;) Już stalowa opaska by tak
    oczojebna nie była imho ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 13. Data: 2009-01-22 16:49:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    morghul pisze:

    > Oj... ja to wiem ;) Podoba mi się owijanie wydechów taśmą i nie tego sie
    > czepiam, tylko tego przepięknego druta ;)

    Ale tak sie to wlasnie robi. Drutem.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-01-22 18:04:42
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Ale tak sie to wlasnie robi. Drutem.

    Nie mam zamiaru się z tobą spierać w tym względzie bo jak by nie
    patrzeć jesteś jednym z autorytetów w tym temacie na grupie ale
    mnie się tak po prostu nie podoba ;) nie twierdze, że tak się nie
    robi bo w temacie nie siedzę ale myślę że można by to jakoś
    estetyczniej wykończyć. Pasowało by może to moto w stylu
    oldschoolowym ale to raczej dość nowocześnie stylizowane.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 15. Data: 2009-01-22 22:39:42
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    morghul pisze:

    > Pasowało by może to moto w stylu oldschoolowym ale to raczej dość nowocześnie
    > stylizowane.

    W ostatnich czasach oldskool i nowoczesnosc dosyc mocno sie przenikaja.
    Wystarczy zobaczyc jakie motocykle w niedawnych wyborach:

    http://amdchampionship.com

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-01-24 21:15:21
    Od: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczunapisal

    > W ostatnich czasach oldskool i nowoczesnosc dosyc mocno sie przenikaja.
    > Wystarczy zobaczyc jakie motocykle w niedawnych wyborach:

    > http://amdchampionship.com

    Kocham ten kraj.I tą fale krytyki na temat mojego projektu.Tu drucik a tam
    sprężynka.Bez komentarza.Jak dobrze,że swiat nie kończy sie nad Wisłą.Tam
    ludzie doceniaja prace i wizje.Faktem jest że jest sporo niedociagnięć ale
    obecnie w trakcie przygotowań do wystawy i bedzie duuużo bardziej
    dopracowany. A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego GL 1000?
    Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie zniszczyłem.Proszę o
    uzasadnienie.
    Ps.Czy Pan Hinek jest motocyklowym ekshibicjonistą? Ja jestem ale w innym
    tego słowa znaczeniu.Tak więc "jaj" mi nie urwie,ale jaja mam by zawinać
    drucik i zrobiłem tak bo tak mi sie podoba. Nie estetycznie? O estetykę
    dbam w jamie ustnej a reszta to tylko moja prywatna sprawa i własne
    spojrzenie na swiat.
    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2009-01-24 21:18:45
    Od: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>

    Steel+Creationsnapisal

> [...]

    > drucik i zrobiłem tak bo tak mi sie podoba. Nie estetycznie? O estetykę
    > dbam w jamie ustnej a reszta to tylko moja prywatna sprawa i własne

    Pozdrawiam pana Kuczu.Jest nielicznym człowiekiem,który ma otwarte oczy i
    szersze spojrzenie na świat.

  • 18. Data: 2009-01-24 21:41:21
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Steel+Creations" <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl> napisał

    > Ps.Czy Pan Hinek jest motocyklowym ekshibicjonistą? Ja jestem ale w innym tego
    > słowa znaczeniu.Tak więc "jaj" mi nie urwie,ale jaja mam by zawinać drucik i
    > zrobiłem tak bo tak mi sie podoba. Nie estetycznie?

    Tu Pan Hinek.
    Przykro mi ze nie masz poczucia humoru. Jestes nadwrazliwy. Ale to
    przywilej artystow..
    Twoje dzielo mi sie nie podoba. Ale to jest moje subiektywne
    odczucie. Nie obiektywne! Nie zaprzeczysz jednak ze ma prawo do wlasnego
    zdania. Niemniej uwazam, ze swiat bylby nudny bez odrobiny szalenstwa :)
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 19. Data: 2009-01-24 21:44:18
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    P.S.
    Daruj sobie ten "czytnik scigacz" jesli chcesz byc powaznie traktowany.

    --
    Hinek
    Deauville i inne

  • 20. Data: 2009-01-24 22:58:01
    Od: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>

    Hineknapisal

    > P.S.
    > Daruj sobie ten "czytnik scigacz" jesli chcesz byc powaznie traktowany.
    Sęk w tym,ze poczucie humoru mam na bardzo wysokim poziomie, i to
    bynajmniej nie moja opinia:) Co do "czytnika" to jest bzdurny szczegół.A
    żeby byc powaznie traktowanym? Nie zalezy mi na tym wcale. Prosze dajmy
    spokój, bo to zakrawa na absurd.Chyba inne wartosci wyznajemy. To czy
    nazwiesz mój projekt bohomaz,gówno czy inny pejoratywny zwrot to jest mi
    to obojetne.Ale ktos kiedys pewnie zwróci uwage na brak szacunku.To co dla
    nas jest gównem dla innych złotem.Choc w sumie to i tak "miękkie"
    okreslenie.Bywały juz mocniejsze.Tylko czemu to wszystko dzieje sie w
    Polsce.Na zagranicznych forach nigdy nie spotkałem sie z takimi
    negatywnymi opiniami i agresywnym zachowaniem.Czemu tak jest?
    Ps.A z tymi "jajkami" to pomieszałeś świat bajek z rzeczywistym:) Bez
    urazy.