    From: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: &#8222;Per aspera ad astra&#8221; - jak powstała "ZłotaĆma"
    Date: Sat, 24 Jan 2009 22:58:01 +0000 (UTC)

    Hineknapisal

    > P.S.
    > Daruj sobie ten "czytnik scigacz" jesli chcesz byc powaznie traktowany.
    Sęk w tym,ze poczucie humoru mam na bardzo wysokim poziomie, i to
    bynajmniej nie moja opinia:) Co do "czytnika" to jest bzdurny szczegół.A
    żeby byc powaznie traktowanym? Nie zalezy mi na tym wcale. Prosze dajmy
    spokój, bo to zakrawa na absurd.Chyba inne wartosci wyznajemy. To czy
    nazwiesz mój projekt bohomaz,gówno czy inny pejoratywny zwrot to jest mi
    to obojetne.Ale ktos kiedys pewnie zwróci uwage na brak szacunku.To co dla
    nas jest gównem dla innych złotem.Choc w sumie to i tak "miękkie"
    okreslenie.Bywały juz mocniejsze.Tylko czemu to wszystko dzieje sie w
    Polsce.Na zagranicznych forach nigdy nie spotkałem sie z takimi
    negatywnymi opiniami i agresywnym zachowaniem.Czemu tak jest?
    Ps.A z tymi "jajkami" to pomieszałeś świat bajek z rzeczywistym:) Bez
    urazy.