-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Wed, 21 Oct 2015 18:11:15 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <n08deu$dr4$1@node2.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <mv88d1$u9m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<mv8c0i$2us$1@node1.news.atman.pl>
<6255559478$20151009150658@squadack.com>
<1...@g...com>
<a...@g...com>
<c...@g...com>
<2...@g...com>
<56248c0a$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<n0286r$4vk$2@node2.news.atman.pl> <n034ho$8cv$1@node2.news.atman.pl>
<56251a7b$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<n03bu4$ce9$1@node1.news.atman.pl>
<ezmau6ug8gto$.qe8517n7shul$.dlg@40tude.net>
<n04hl5$jdb$1@node2.news.atman.pl>
<56266166$0$9570$65785112@news.neostrada.pl>
<n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl> <n0880s$8bc$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1445443870 14180 83.142.198.226 (21 Oct 2015 16:11:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Oct 2015 16:11:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <n0880s$8bc$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570732
[ ukryj nagłówki ]On 21.10.2015 16:37, HubertO wrote:
> To nie jest większe prawo. To jest racjonalność.
> Pieszy czasami poczeka minutę, dwie, a przez to będziemy wdychać
> mniej spalin i mniej pyłu z okładzin hamulcowych.
Sorry - ale to ta sama racjonalność, że im więcej dróg tym mniejsze
korki i w efekcie mniejsze zanieczyszczenie? Nie kupuję. Zwłaszcza, że
jak podliczyłem wczorajszą jazdę po Warszawie, to nawet 10 zatrzymań
zmienia emisję z mojej dupy o rząd wielkości mniej niż np notoryczne
przekraczanie 50. Więc nie. Argument, że wypuszczam z odwłoka 150g
CO2/km i dlatego należy mnie zrobić królem betonowej dżungli to się
ograniczę do 145 a nawet do 160 (bo będę bardziej zapierdalał) do mnie
nie przemawia:P
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.15 18:30 Shrek
- 21.10.15 18:46 Liwiusz
- 21.10.15 18:58 Shrek
- 21.10.15 19:34 J.F.
- 21.10.15 19:38 Tom N
- 21.10.15 19:58 J.F.
- 21.10.15 20:05 Shrek
- 21.10.15 20:07 Shrek
- 21.10.15 20:22 J.F.
- 25.10.15 16:29 Tom N
- 25.10.15 16:34 Tom N
- 25.10.15 17:09 RoMan Mandziejewicz
- 25.10.15 17:24 J.F.
- 26.10.15 00:33 J.F.
- 26.10.15 06:17 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=