    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Date: Fri, 18 May 2018 21:40:23 +0200
    <pdgfbu$c52$1@node2.news.atman.pl> <pdgqgq$sdq$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pdgsbo$t40$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5afbfaac$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdhidu$66t$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1eazkzwf75v5r$.gmxzhs7vliul$.dlg@40tude.net>
    <pdi723$ehi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pdkh6r$4jm$2@node2.news.atman.pl>
    <5afea8b9$0$31353$65785112@news.neostrada.pl>

    > Ale Irku - robisz cos na Windowsie, i glownie przyzwoitosc MS gwarantuje
    > Ci, ze inni nie maja do tego dostepu.
    > Troche lepiej z Linuxem ... o ile sam skompilujesz i sprawdzisz :-)

    Staram się, aby tak nie było. Jak sieci nie trzeba - to nie ma i tyle
    winda może. Jak musi być, to firewall na stacji odpowiednio zblokowany,
    ale i tak dalej jest Fortigate* czy jeszcze inny "główny bloker". Swoją
    drogą nie wiedziałem, że adresów na jakie zaglądają programy bez zgody
    użytkownika jest tyle tysięcy. Wydawało mi się, że jak zablokuję główne
    typu microsoft.com, adobe.com i mozę jescze trochę mniej oczywiste, ale
    podobne, to będzie spokój. Niestety, ręcznie się tego nie ogarnie.

    Z ciekawostek, mam adres mailowy używany technicznie, korespondencja
    tylko z jednym klientem. Oczywiście spam zaczął na niego przychodzić, to
    o czymś świadczy prawda?

    Miłego.
    Irek.N.
    * niebawem.